قزوین؛

قاطبه اساتید و دانشجویان نیروهای ارزشمند نظام هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: قاطبه اساتید و دانشجویان نیروهای ارزشمند نظام و انقلاب هستند و نسبت به دانشگاه‌ها و دانشگاهیان خوش‌بین هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار کارکنان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین، اظهار کرد: ۱۶ آذر را بدون این‌که فتنه‌ای در دانشگاه‌ها به پا شود گذراندیم و این موضوع نشان می‌دهد برنامه‌ها به خوبی انجام‌شده است.

وی خاموش کردن جریان فتنه را ضروری دانست و تصریح کرد: تنها ایستادگی و دفاع در مقابل جریان فتنه کافی نیست و باید برنامه‌های تهاجمی علیه جریان فتنه داشته باشیم.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که قاطبه اساتید و دانشجویان نیروهای ارزشمند نظام و انقلاب هستند، افزود: قاطبه اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های استان قزوین نیروهای ارزشمند نظام و انقلاب هستند و نسبت به دانشگاه‌ها و دانشگاهیان خوش‌بین هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که در همه جناح‌ها انسان‌های متدین و مؤمن وجود دارد، تشریح کرد: اکثریت افرادی که در جناح‌های مختل وجود دارند متدین، صاحب اصول و ضابطه هستند.

وی ادامه داد: ما افراد تند از جناح‌های مختلف را تحمل می‌کنیم اما در مقابل کسانی که می‌خواهند از خط قرمزها عبور کنند و به دنبال مطرح کردند سران فتنه هستند، با قدرت می‌ایستیم و با کسی تعارف نداریم.

امام جمعه قزوین با بیان این‌که دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها دو نوع وظیفه را باید دنبال کنند، خاطرنشان کرد: یک وظیفه انجام برنامه‌های روزمره است که خوشبختانه کارها به خوبی انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: وظیفه دوم و ویژه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها پیگیری مطالبات رهبری است و باید در این حوزه کارهای جدی صورت گیرد.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: در حالی که موضوع اجرای برجام به مرحله حساسی رسیده و غربی‌ها هم پذیرفته‌اند که هیچ انحرافی در برنامه ایران وجود ندارد، برخی با خاطره گویی و انجام مصاحبه بهانه دست غربی‌ها می‌دهند.

وی اظهار کرد: آن‌ها در مقابل رژیم سوریه هم مواضعی خلاف آن چه که رهبری بیان فرموده‌اند را اتخاذ می‌کنند و در حالی که غربی‌ها به دنبال بهانه‌ای برای نابودی بشار اسد هستند، مصاحبه می‌کنند و اتفاقاتی خلاف واقع را علیه بشار اسد بیان می‌کنند و بهانه دست امریکا و غرب می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: باید سر بزنگاه‌ها موضع داشته باشیم و رسالت سربازی آقا امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب را به خوبی انجام دهیم و در این امر کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/ی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.