اردبیل؛

هیچ کشوری اجازه تجاوز به خاک ایران را ندارد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر زمین، آسمان و دریای ایران امن بوده و هیچ کشوری اجازه تهدید علیه کشور ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیرسرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه یادواره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: امروزه به برکت خون شهدای والامقام و اهتمام ویژه مقام معظم رهبری مرزهای کشور اعم از دریا و آسمان ایران در امن‌ترین وضیعت قرار دارد و ما به هیچ کشوری اجازه تجاوز به خاک سرزمین‌مان را نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه‌های دفاعی و موشکی بسیار پیشرفته بوده است، افزود: هر کشور یا گروهی که در ذهن خود تجاوز یا تهدید به ایران را تداعی کند به طور یقین ضربه بسیار سنگینی از طرف نیروی ارتش خواهد خورد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با تلاش و اهتمام نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، بسیج، ارتش نیروی انتظامی و نیروی زمینی کشورمان به اقتدار و پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های بین‌المللی دست یافته است و این نیروهای مسلح با اطاعت از ولایت فقیه در راستای دفاع از مرز و بوم کشورمان تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه به اقتدار و پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است و همه دنیا حساب ویژه‌ای روی ارتش این کشور باز کرده‌اند و ترس و واهمه شدیدی از این نیروی ولایی دارند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.