اسدی:

دولت باید نسبت به کشتار مسلمانان نیجریه موضع جدی اتخاذ می‌کرد

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دولت باید نسبت به کشتار مسلمانان نیجریه موضع جدی و محکم اتخاذ می‌کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی اسدی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نشست خبری نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی که ظهر امروز 25 آذرماه مقابل سفارت نیجریه در تهران برگزار شد، اظهار داشت: انتظار می‌رفت دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدام تروریستی در نیجریه موضع جدی و قاطعی اتخاذ کند.

وی در ادامه افزود: زمانی که عده‌ای توسط گروه‌های تفکیری در فرانسه کشته شدند، صدای رسانه‌ها گوش عالم را کر کرد، حال باید پرسید مگر این افرادی که در نیجریه کشته شده‌اند انسان نیستند که ما موضع قابل تقدیری نگرفته‌ایم.

اسدی با تأکید بر اینکه دولت باید پیگیری جدی‌ای در برابر این اقدام تروریستی داشته باشد تا خون کشته‌شدگان پایمال نشود، افزود: دولت و وزارت‌ امور خارجه مؤکدا باید نسبت به این کشتار اقدام جدی داشته باشند.

در ادامه این نشست، احسان فروغی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نیز اظهار داشت: ما از دولت، مسئولین و وزارت‌ امور خارجه و تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها می‌خواهیم تا اقدام تروریستی نیجریه را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه سفارت نیجریه، دولت و ارتش نیجریه بدانند که هر جا خون خواهران و برادران مسلمان ریخته شود ما فراموش نخواهیم کرد، گفت: ما منتظر سخت‌ترین پیگیری‌ها در پی این حادثه خونین هستیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار