اصفهان؛

حرکت های ضد اسلامی وهابیت به دلیل عدم تبعیت از ولایت است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت های ضد اسلامی و ضد بشری وهابیت به دلیل عدم تبعیت از ولایت و پیروی از اهل البیت پیامبراکرم(ص) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در آیین افتتاحیه مسابقات قرآنی مدهامتان کانون های مساجد سراسر کشور که در سالن اهل البیت(ع) اصفهان برگزار شد افزود: قرآن به تنهایی انسان را کفایت نمی کند و باید قرآن وعترت در کنار همدیگر باشند که موجب سعادت انسان می شود.

وی بیان کرد: اگر وهابیون قرآن را پذیرفته باشند اما عدم تبعیات و پیروی از ولایت اهل البیت پیامبر(ص) باعث شده که قرآن به تنهایی آن ها را کفایت نکند و اینگونه از مسیر واقعی دور شوند و در مسیر گناه قرار گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وهابیون به دلیل عدم تبعیات از اهل البیت(ع) بویی از اسلام نبرده اند و قرآن به تنهایی‌ آن ها را کفایت نکرده است و حرکت های ضد اسلامی و ضد بشری آن ها امروز موجب خسارت های جدی به دین و مردم جهان شده است.

آیت الله مهدوی  با بیان اینکه راه مستقیم مورد تاکید قرآن به واسطه معصومین معرفی می شود، تصریح کرد: قرآن راه مستقیم را مسیر زندگی معصومین می داند و کسی که به دنبال راه مستقیم است باید از این افراد الگوگیری کند.

وی با بیان اینکه نیاز به اهل البیت(ع) برای فهم قرآن برای همه وجود دارد گفت: قرائت قرآن ما را با کلیات این کتاب آسمانی آشنا می کند اما اهل البیت(ع) جزئیات این کتاب را برای ما تبیین می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به بیان جایگاه و ارزش قرآن از نگاه امیر المومنین(ع) پرداخت و افزود: قرآن شفاعت کننده انسان در قیامت است که شفاعتش در پیش خداوند پذیرفته می شود.

وی اظهارداشت: قرآن گوینده ای است که گفتار خود تصدیق می کند و برای تمامی بیماری ها مایه شفا است و شهادت می دهد برتمامی کارهایی که انجام داده ایم.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.