قنبرزاده: منصوریان زیر فشار است

مدیرعامل باشگاه نفت گفت: سرمربی تیم فوتبال نفت، فشار زیادی را امسال تحمل می‌کند.

قنبرزاده: منصوریان زیر فشار است
منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه باشگاه نفت گفت: هر باشگاهی برای رسیدن به هدف به برنامه‌ریزی مدرن نیاز دارد. باشگاه نفت تهران هم یک برنامه  پنج ساله برای رسیدن به موفقیت در نظر گرفت.

در حال حاضر ما در سال پنجم این برنامه قرار داریم اتفاقی که رخ داد این بود که ما در سال دوم و سوم کمی در برنامه جلو افتادیم.
قرار بود ما در سال پنجم به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود کنیم، اما این اتفاق یک سال زودتر رخ داد. موفقیت‌های پیاپی نفت باعث شد سطح توقعات مردم از این تیم بالا برود و بار سنگینی بر دوش بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه قرار گیرد. ما تنها تیمی بودیم که در فصل گذشته توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا صعود کنیم.

وی درباره وضعیت کنونی باشگاه نفت ادامه داد: امسال با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، باشگاه نفت با بحران مالی روبرو شد از دستگاه‌های اجرایی و دولتی هیچ‌گونه پرداختی به باشگاه نفت صورت نگرفت. دریافتی ما مطابق قانون باید از طریق تبلیغات و حامیان مالی باشد.  از طرف  دیگر تقویم شرق آسیا با دوران ریکاوری تیم ما تداخل داشت و همین قضیه باعث شد که ما الان 10 بازیکن مصدوم داریم. امیدواریم با بازگشت مصدومان بتوانیم نتایج ضعیفمان در نیم فصل نخست را جبران کنیم. حامیان مالی ما قول دادند که  مطالبات باشگاه را پرداخت کنند.

قنبرزاده در خصوص این صحبت که نفت خانه دوم استقلال است گفت: این طور نیست ما بازیکنانی از تیم پرسپولیس هم در نفت داریم. مانند غلامرضا رضایی که فصل گذشته در تیم ما بود یا سیدجلال حسینی و پیام صادقیان که در حال حاضر در نفت بازی می‌کنند.

وی افزود: تیم ما یک تیم کامل است کادر فنی هیچگاه تمرین را تعطیل نکرده حتی تعطیلی تمرینات پیش از بازی در یک چهارم نهایی که حدود 48 ساعت بود زیر نظر من صورت گرفت. بازیکنان حق دارند کمی از شرایط فعلی ناراحت باشند، اما مطمئن باشید که ما هم به فکر هستیم و تمام دستمزد آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد. مانند فصل پیش که همه بازیکنان حقوقشان را  کامل دریافت کردند. امسال هم این اتفاق به امید خدا رخ خواهد داد. ما حتی دستمزد مرحوم هادی نوروزی را هم به خانواده‌اش پرداخت کردیم به هر حال تیم ما کمی پرحاشیه است بازیکنان و خود منصوریان کمی زیر فشار  بودند که ما در تلاشیم مشکلات مالی را به زودی حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره جلسه‌ای که با منصوریان برگزار کرده است، اظهار کرد: ما جلسات مستمر و دوره‌ای برگزار می‌کنیم این جلسه در همان راستا بود در این جلسه به چند موضوع اشاره شد.

1-نحوه تامین درآمد بود.
2- وضعیت مصدومان بود که قرار شد تیم پزشکی گزارش کامل از شرایط آن‌ها بدهد.
3- ساماندهی تیم در نیم فصل
4- اردوی تدارکاتی که برگزار می‌شود

وی درباره کمک باشگاه نفت به تیم ملی امید گفت: به هر حال تیم ملی امید ایران در تلاش است به المپیک راه پیدا کند. همه ما باید به آن‌ها کمک کنیم اما توقع دارد سازمان لیگ هم برنامه‌ریزی بهتر تلاش کنند تا بازیکنان پس از اردوهای تیم ملی به موقع به باشگاه‌هایشان برگردند.

قنبرزاده در پایان اضافه کرد: اگر مشکلی در تیم باشد، من  مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم من پاسخ تمام مشکلات را باید بدهم. اگر اتفاق بدی در باشگاه رخ داده است از کوتاهی من بوده است.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار