جروزالم پست گزارش داد:

ائتلاف نمایشی ریاض، خوش‌رقصی عربستان برای غرب

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اذعان کرد ائتلاف (به‌اصطلاح ضدتروریسم) سعودی‌ها تنها برای خوشامد کشورهای غربی‌ است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: ائتلاف (به‌اصطلاح ضدتروریستی) عربستان تنها جنبه نمایشی دارد و هیچ‌گاه به مرحله عمل نخواهد رسید. نگارنده گزارش این ائتلاف را عوام‌فریبی و دروغی بزرگ خواند و افزود: عربستان از این ائتلاف نمایشی به‌عنوان ابزاری برای خوشامد کشورهای غربی استفاده می‌کند. این در حالی است که ریاض در عمل، برای توقف گروه‌های تروریستی افراطی از جمله داعش و القاعده هیچگونه اقدامی انجام نمی‌دهد.  

جروزالم پست در ادامه می‌نویسد: نباید انتظار داشت این ائتلاف تمایل چندانی برای توقف تروریست‌هایی داشته باشد که جنگ اصلیشان در برابر ایران و شیعیان منطقه است. نگارنده سپس می‌افزاید: حتی اگر نیروهای این ائتلاف وارد نبرد زمینی شوند، به احتمال زیاد اهداف آن‌ها شیعیان خواهند بود و نه گروه‌های تروریستی داعش و القاعده.   

در این گزارش همچنین به نقل از کارشناسان اوضاع منطقه خلیج فارس آمده است: رژیم سعودی به حمایت خود از شیوخی که نفرت علیه شیعیان، مسیحیان، یهودیان، زنان، کشورهای غربی ... را ترویج می‌کنند، ادامه می‌دهد.       

ریاض روز سه‌شنبه تشکیل یک ائتلاف نظامی شامل 34 کشور اسلامی را برای مقابله با تروریسم اعلام کرد. هدایت این ائتلاف بر عهده عربستان بوده و مرکز فرماندهی عملیات آن در «ریاض،» پایتخت عربستان، قرار دارد. از کشورهای عربی مانند مصر، قطر، امارات، و نیز کشورهای اسلامی نظیر ترکیه، مالزی و پاکستان در این فهرست نام برده شده‌ است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار