همدان؛

هدف اصلی دشمن از نفوذ تغییر در باورها و الگوی رفتاری جامعه است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: هدف اصلی دشمن از نفوذ، تغییر الگوی رفتاری جامعه است و در این زمینه از دو محور فساد فکری و فساد اخلاقی واردعمل شده و مسائل مجازی را جایگزین مسائل اعتقادی میکند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) در نشست هم‌اندیشی با اشاره به مسائل روز و عوامل نفوذ و محورهای آن اظهار داشت: نفوذ یک واژه نظامی است و گستره وسیعی دارد که دشمن وارد عمل شده و تلاش می‌کند تا پایه‌های مستحکم نظام فرو ریزد.

وی افزود: اهداف اصلی دشمن در نفوذ ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی جامعه است تا باورهای دینی مردم را سست کند و وظیفه پاسداران روشنگری و بیداری امت اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: این باورهای دینی و اعتقادات و تفکرات رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است که هر روز مصمم‌تر از گذشته در برابر هجمه تبلیغات پوچ دشمن ایستاده و تا پای جان خویش از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند و شهدای مدافع حرم ناظر و شاهد بر این هستند.

وی به محورهای نفوذ و کالبدشکافی آن از قبیل نفوذ، اهداف، ابعاد، شیوه، عوامل و نتایج آن پرداخت و گفت: هدف اصلی دشمن ضربه زدن به آرمان‌ها و تغییر در الگوی رفتاری جامعه است و در این زمینه از دو محور فساد فکری و فساد اخلاقی واردعمل شده و مسائل مجازی را جایگزین مسائل اعتقادی می‌کند.

ابوحمزه ابراز داشت: دشمن تفکرهای ارزشی دینی و انسانی جامعه را مورد هجمه قرار داده و در این زمینه توانسته افراد ساده لوح و قدرت طلبی که در نظام منصب‌های مختلفی داشته را شناسایی و عنوان پیاده نظام خود درآورد و اینان در مقابل نظام ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که از اول انقلاب تاکنون در برابر نظام ایستاده‌اند جزء عوامل نفوذ دشمن بوده‌اند و واقعیت را درک نکرده و بستر نفوذ را فراهم کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حدیثی از پیامبراسلام(ص) که می‌فرمایند دو دسته کمر اسلام رامی‌شکند، یک دسته منافقین زیرک و دسته دوم آدم‌های متحجر که بدون بصیرت و ساده‌اندیش هستند، گفت: هر دو طیف ضربه به اسلام و نظام خواهند زد.

وی راه‌های مقابله با نفوذ دشمن را کسب تقوا، مقید بودن به انجام واجبات و بصیرت دانست، افزود: ماهیت نظام جمهوری اسلامی مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در جهان است و با کسب تقوا و آلوده نشدن به گناه و رعایت شرع مقدس اسلام و مقید بودن به انجام واجبات و ترک محرمات و با بصیرت و آگاهی و دانش روز می‌توان از نفوذ دشمن جلوگیری کند.

ابوحمزه خطاب به پاسداران و رزمندگان بسیجی اظهار داشت: وظیفه ما پاسداران مطلع کردن جامعه از معنویات و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به انتخابات بیان داشت: باید کاری صورت گیرد که حداکثر مردم در پای صندوق ها حضور داشته باشند و افراد اصلح را شناسایی و به آنها رأی داده و افرادی که با معیارها و ملاک‌های نظام نزدیک‌تر هستند به مردم معرفی شود چراکه اگر خوب انتخاب کنیم راه نفوذ دشمن را بسته‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اگر کسی بخواهد در مقابل انقلاب اسلامی بایستد سپاه و بسیج در مقابل او خواهد ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: درهر جا و هر منصبی که هستیم باید وظایف خود را در این برهه حساس جامعه خوب انجام داده و ادامه‌دهنده راه شهدا و با بصیرت و آگاهی باشیم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: دشمن ، نفوذ ، الگو ، باور ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.