سپاهانی های پدیده روبروی این تیم

تیم پدیده در حالی روبروی سپاهان قرار میگیرد که احتمالا سه بازیکن سابق سپاهان در ترکیب این تیم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سه بازیکن پدیده در هفته آخر لیگ نیم فصل اول لیگ برتر مقابل تیم سابق خود قرار میگیرند.
 
محمد حسین مرادمند مدافع ۲۲ ساله و اصفهانی تیم پدیده ، یکی از بازیکنان ثابت تیم پدیده در این فصل بوده است. مرادمند که فوتبال خود را از سپاهان آغاز کرد ، در ابتدای این فصل و پس از سه ساا حضور در سپاهان ، به پدیده پیوست.  البته به مرادمند در سپاهان زیاد بازی نمیرسید و معمولا نمیکت نشین بود اما شرایط او با آمدن به مشهد عوض شد.
 
احمد اسکندری دیگر بازیکن جوان پدیده نیز ، مثل مرادمند فوتبال خود را در سپاهان آغاز کرد. به او هم در این تیم بازی نمیرسید و در ابتدای این فصل به پدیده آمد تا بیشتر فرصت بازی پیدا کند اما به او در پدیده هم زیاد بازی نمیرسد و معمولا روی نیمکت مینشیند.
 
رضا ناصحی برخلاف دو بازیکن قبلی که جوان و اصفهانی بودند ، او ۳۱ ساله و مشهدی است. وی فوتبال خود را در ابومسلم آغاز کرد و شش سال در این تیم بازی کرد اما در سال ۸۹ این تیم را ترک کرد و به سپاهان پیوست. او در اواسط همین فصل به صورت قرضی به نفت رفت و سال بعد دوباره به سپاهان برگشت. ناصحی سپس پس از دو فصل بازی در تیمهای آلومنیوم و سایپا دوباره به مشهد بازگشت و به تیم پدیده پیوست . ناصحی از بازیکنان تاثیر گذار پدیده است که احتمال زیاد فردا در ترکیب اصلی پدیده مقابل تیم سابق خود قرار میگیرد.
 
به جز این سه بازیکن پدیده یک بازیکن دیگر دارد که در گذشته سپاهانی بود. ابولحسن جعفری هم یک بازیکن اصفهانی است اما او یک ماه قبل رباط صلیبی اش پاره شد و تا انتهای فصل نمیتواند بازی کند. جعفری که فوتبال خود را از سپاهان آغاز کرده و پنج سال در این تیم حضور داشت ، اگر میتوانست بازی کند ، تعداد سپاهانی های پدیده را بیشتر میکرد و بر جذابیت بازی می افزود.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار