مظلومی: می خواستیم پر گل صبا را شکست دهیم

سرمربی استقلال می گوید تیمش به دنبال یک بازی پرگل برابر صبا بوده ولی ده نفره شدن آبی پوشان برنامه او را بهم ریخت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صبای قم درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

ارزیابی از بازی
بازی را خیلی خوب شروع کردیم. 20 دقیقه ای که یازده نفره بودیم موقعیت خوب ایجاد کردیم. چیزی حدود 70 دقیقه ده نفره بودیم. باید به بازیکنانم از این بابت تبریک بگویم. آنها هیچ موقعیت خاصی به صبایی ها ندادند. ما دنبال بازی تهاجمی و برد پر گل بودیم ولی با اخراج برزای برنامه ما بهم ریخت. صبا خیلی خوب تا پشت هجده ما می آمد ولی خط دفاع ما عالی کار کرد. ما دنبال سه امتیاز بودیم تا از بالای جدول عقب نمانیم. خدا را شکر می کنیم که به این هدف رسیدیم. بازی سنگینی بود و حالا باید برای بازی با تراکتورسازی یک ریکاوری کنیم.

داوری صالحی
هفته قبل پنالتی ما را جلو تراکتور نگرفتند و اینجا هم فکر می کنم برزای بی جهت اخراج شد. صالحی از داوران خوب ماست و به او خسته نباشید می گویم. او هم می تواند اشتباه کند و حتی اگر می بردیم هم همین حرف را می زدم.

نقل و انتقالات
 همه این حرف ها درباره تیم ما شایعه است. خیلی از بازیکنان را رسانه ها اخراج می کنند و یک عده را هم جذب می کنند. ما هیچ لیستی نداده ایم. البته ضعف هایی داریم که باید پوشانده شود. ما دو پلی میکر را از دست داده ایم و باید جایشان را پر کنیم. اگر بازیکن داخلی نباشد خارجی می گیریم.

پروپئیچ و مشکل قانونی برای بازی کردن
 ما برنامه برای بازی کردن او و برهانی برنامه داشتیم ولی دیدیم بهتر است جوانانی را به میدان بفرستیم که بدوند. همانطور که گفتم بعد از ده نفره شدن برنامه های ما بهم ریخت. در ضمن پروپئیچ هیچ مشکلی ندارد و فیفا مجوز بازی او را داده است. ما چون به بازیکن سرعتی نیاز داشتیم از این بازیکن استفاده نکردیم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
               
برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار