سینما صحرا از «بچگیتو فراموش نکن» میزبانی کرد

مراسم اکران خصوصی فیلم «بچگیتو فراموش نکن» اثر جلال فاطمی در مقام کارگردانی، شب گذشته در سینما صحرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «بچگیتو فراموش نکن» در سینما صحرا با حضور عوامل فیلم و مخاطبان آن برگزار شد.
 
مردم استقبال خوبی از فیلم کردند. آن چنانکه کل سینما مملو از حضور مخاطبان شده بود. زمان نمایش فیلم نیز شاهد واکنش‌های مثبت مخاطبان هنگام دیدن فیلم بودیم. محوریت فیلم با وجود اینکه از بازیگران سرشناس سینما و تئاتر استفاده می‌کرد، بر عهده یک پسر بچه و یک دختر بچه بود که توانستند نظر طیف مختلفی از جمله منتقدین حاضر در سینما و مخاطبان عام را به سوی خود جلب کند.

با وجود اینکه ظاهراً فیلم «بچگیتو فراموش نکن» برای مقطع سنی کودک و نوجوان ساخته شد؛ اما سوژه آن به نحوی است که افکار خانواده‌ها را در خصوص رفتارهای متقابل بین خانواده و بچه درگیر می‌کند و آن‌ها را به تأمل وا می‌دارد.

در فیلم کمدی «بچگیتو فراموش نکن» که کارگردانی آن بر عهده جلال فاطمی و تهیه‌کنندگی آن را محمد حسن نجم انجام می‌دهد، بازیگرانی چون اکبر عبدی، فرهاد آییش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، مجید شهریاری، مهران رجبی، مائده طهماسبی، مریم سلطانی، سیاوش مفیدی نقش‌آفرینی می‌کنند و نویسندگی این کار بر عهده آرش بحرانی است. در مراسم دیشب هنرمندانی همچون جلال فاطمی، اکبر عالمی، مهدی میامی، سام کبودوند، لادن مستوفی، افشین هاشمی، مائده طهماسبی، مجید شهریاری، حسن رضایی، مسعود ردایی و ... حضور داشتند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار