امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد

نام نویسی چهره‌های شاخص و سرشناس در انتخابات خبرگان

قائم مقام وزیر کشور گفت: امروز در روند نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شاهد حضور چهره‌های شاخص هستیم.

نام نویسی چهره های شاخص و سرشناس در انتخابات خبرگان/داوطلبان نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنندبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، "حسینعلی امیری" روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در روز گذشته (اولین روز نام نویسی) 65 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند.
 
وی با بیان اینکه به طور طبیعی استقبال داوطلبان برای نام نویسی در روز نخست نسبت به روزهای دیگر کمتر است، افزود: امروز در سطح کشور روند نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بهتر و بیشتر شده و شاهد حضور چهره های شاخص تر و سرشناس تر در عرصه انتخابات هستیم.

امیری از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند و هرچه سریع تر نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با بیان این که روند مراجعه داوطلبان به ستاد انتخابات و فرمانداری ها صعودی خواهد بود، افزود: امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با حضور پرشور مردم باشیم.

قائم مقام وزیر کشور گفت: نام نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز از فردا (شنبه) در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های سراسر کشور آغاز می شود و همزمان با آغاز نام نویسی هیات های اجرایی این انتخابات نیز تشکیل می شوند.

نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری که از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شد تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

نام نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذرماه آغاز و تا چهارم دی ماه ادامه دارد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار