اصفهان؛

ترس از آمریکا و همپیمانانش معنایی ندارد

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ترس از آمریکا معنایی ندارد زیرا بالاترین قدرت قدرت خداوند است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در آیین اختتامیه دهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: هیئت ها و تشکل های دینی و فرهنگی فراوانی در سطح کشور فعال است اما کار تفسیر قرآن کمتر انجام می شود.

وی افزود فعالیت های قرآنی و تفسیر قرآن باید در سطح جامعه افزای شیابد و برای این کار لازم به همکاری و تلاش روحانیون در منبرها و وزارتخانه ها مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجام فعالیت های قرآنی و محتوایی است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای انجام فعالیت های در حوزه تفسیر قرآن تصریح کرد: تفسیر قرآن لازم است و باید جوانان را به سمت تفسیر قرآن سوق داد و آنان نیز به این بخش از فعالیت قرآنی افتخار و اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: کار فرهنگی باید عمیق و ارزان باشد همان طور که اذان روابط عمومی اسلام است و می بینیم که بدون هیچ هزینه‌ای پیام خود را منتقل می‌کند، حرف انسان نیز باید رسا، لیّن و کریم باشد.

حجت الاسلام قرائتی افزود: هر عملی را کافران را عصبانی کند عمل صالح است بنابراین شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و ساخت موشک توسط سپاه عمل صالح محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه  اعلام احدیت خداوند متعال در اذان یعنی توجه به بالاترین قدرت جهان هستی است و انسان نباید از هیچ قدرتی ترس و وحشت داشته باشد، تصریح کرد: ترس از آمریکا و کشورهای مستکبر معنایی ندارد زیرا بالاترین قدرت، قدرت خداوند است.

وی به شتاب در کار نیک اشاره کرد و گفت: عجله در کارهای خوب و پسندیده مانند نماز، ازدواج کمک به دیگران توصیه شده و جوانان در مسیر ازدواج که راهی برای مقابله با شیطان است عجله کنند.  

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.