شهرکرد؛

نحوه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، جزئیات ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را تشریح کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛ خدابخش مرادی گفت: به استناد ماده 45 قانون انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، داوطلبان نمایندگی این انتخابات می توانند به مدت 7 روز از فردا شنبه 28 آذر تا 4 دی ماه از ساعت 8 صبح تا 16 و سی دقیقه، برای ثبت نام به فرمانداری های حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان در استان چهارمحال و بختیاری، برای ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان به فرمانداری شهرستان شهرکرد، در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به فرمانداری شهرستان اردل، در حوزه انتخابیه لردگان به فرمانداری شهرستان لردگان و در حوزه انتخابیه بروجن به فرمانداری شهرستان بروجن مراجعه کنند.

مرادی با تاکید بر همراه داشتن مدارک لازم در زمان ثبت نام، اضافه کرد: مطابق قانون، داوطلبان در زمان ثبت نام باید اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت وظیفه و 10 قطعه عکس 4*3 را به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مدیرانی که برای حضور در انتخابات، در وقت قانونی از سمت خود استعفاء داده اند، باید اصل برگ پذیرش استعفای خود را در زمان ثبت نام تحویل دهند.

مرادی به داوطلبان توصیه کرد: شخصاً در محل ثبت نام حضور پیدا کرده و از آوردن افراد همراه خودداری کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز از 26 آذر تا 2 دی در حال انجام است.

استان چهارمحال و بختیاری با۹شهرستان و۸۹۵هزار و۲۶۳نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

این استان با۱۶هزار و۴۲۱کیلومتر مربع مساحت معادل یک درصد از کل مساحت ایران، بیست و دومین استان کشور از نظر وسعت به شمار می رود.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.