نسل های مختلف دوربین آیفون در گذر زمان

دوربین های آیفون چه از لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری در طی سالها رشد چشم گیری داشته اند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دوربین گوشی های آیفون همیشه بعنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های نصب شده بر روی گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود. البته در حال حاضر گوشی های زیادی به بازار آماده است که با استفاده از سنسورهای قوی تر، از آیفون جلو زده است ولی در کل در بیشتر موارد دوربین آیفون عملکرد بسیاری خوبی داشته است.

عکاسی به نام Lisa Bettany مقایسه ای از دوربین گوشی های آیفون در طی سالها انجام داده است.

نسل های مختلف دوربین آیفون در گذر زمان 

همانطور که در تصویر می بینید، دوربین های آیفون چه از لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری در طی سالها رشد چشم گیری داشته اند. تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون نسل های نخست آیفون زیاد از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده اند. این عکس ها بسیار رزولوشن پایینی دارند و در نمایش جزئیات بسیار ضعیف عمل می کنند.

نسل های مختلف دوربین آیفون در گذر زمان


نسل های مختلف دوربین آیفون در گذر زمان

طی گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، افزایش کیفیت تصاویر گرفته شده به چشم می آید. در این عکس ها رنگ بسیار بهتر نمایش داده شده اند و جزئیات تصویر وضوح بیشتری در عکس دارند. Lisa Bettany در اصل یک تست ماکرو نورپس زمینه انجام داده است و همانطور که مشاهده می کنید، گوشی جدید کمپانی اپل، آیفون ۶ اس بهترین عملکرد را داشته است. این گوشی به خوبی نور پس زمینه را دریافت کرده و توانسته است تمایز تصویر واضح و خوبی بین رنگ قرمز پررنگ، سایه ها و نور گذرا از پاستیل خرسی نیمه شفاف، بگذارد.

نسل های مختلف دوربین آیفون در گذر زمان

دوربین آخرین محصول های اپل، آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس، بجرئت یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد و قطعا حتی کاربران سخت گیر نیز از عملکرد دوربین این گوشی راضی خواهند بود و این گوشی شما را در ثبت تصاویر سریع و درعین حال با کیفیت و خاطره انگیز تا مدت زیادی همراهی خواهد نمود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.