اردبیل؛

بهره مندی خانوارهای روستایی و عشایری از خدمات بیمه اجتماعی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: تاکنون 41 هزار و 800 خانوار روستایی و عشایری در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا عبدالهی در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر در استانداری اردبیل اظهار داشت: تاکنون 41 هزار و 800 خانوار روستایی و عشایری در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های منسجم و کاربردی این آمار را در مناطق روستایی و عشاری تا دو سال آینده تا 80 درصد افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 32 درصد خانوارهای روستایی و عشایری استان اردیبل تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند گفت: در این راستا استان اردبیل رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده که این روند سیر موفقیت صندو ق بیمه اجتماعی استان را نشان می‌دهد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با استانداری اردبیل تعداد خانوارهای روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه اجتماعی توسعه می‌یابد و در این راستا تمهیدات لازم انجام شده و در مدت زمان مشخص اهداف تعیین شده برای توسعه بیمه روستایی اجرایی می‌شود.

عبدالهی با بیان اینکه در حال حاضر 78 کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فعالیت می‌کنند، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 50 درصد این کارگزاری‌ها در استان جابه‌جا می‌شوند تا شاهد کارایی مثبت این کارگزاری‌ها در توسعه بیمه اجتماعی کشاورزی و روستایی باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.