استیلی: ضربه‌های زیادی از داورخورده‌ایم

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: از نتایج راضی نیستم، در نیم فصل اول ضربه زیادی از داوری خوردیم.

استیلی: ضربه‌های زیادی از داورخورده‌ایم
حمید استیلی سرمربی قوهای سپید انزلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین بازی نیم فصل اول تیمش مقابل سیاه‌جامگان بیان کرد: بازی خوبی بود، در زمین همه کار کردیم غیر از گل‌زدن و در مجموع موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تنها در ده دقیقه اول تمرکز لازم را نداشتیم ولی دقایق بعدی بازی توانستیم کنترل باز را در دست بگیریم.

متاسفانه ما در این بازی هم مانند بازی مقابل صبا و سایپا شاهد اشتباهات داوری بودیم که به ضرر تیم ما تمام شد، پنالتی‌های زیادی برای تیم ما، از جمله در این بازی گرفته نشد.

سرمربی ملوان در ادامه در خصوص تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: فعلا تعطیلی نداریم و بعد از برگزاری در هفته دیگر از رقابت‌های لیگ برتر تعطیلات ما آغاز می‌شود ما فردا استراحت می‌کنیم و پس از آن خودمان را برای بازی سخت مقابل تیم ذوب‌آهن آماده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.

وی در ادامه افزود: قصد داریم در خط حمله تغییراتی ایجاد کنیم و حتی در این خصوص با مدیرعامل باشگاه صحبت‌هایی هم انجام داده‌ام. زیرا ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم ولی کسی را نداریم تا با زدن گل مزد همه تیم را بدهد.

وی در ادامه در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: آرش افشین تنها مصدوم ماست و تقریبا در حال بهبود است.
علاوه بر آن تیم مقداری از لحاظ بدنی عقب است.

استیلی در ادامه پاسخ به سوالی مبنی برآن که آیا به تمام چیزهایی که می‌خواستید در نیم فصل اول رسیدید یا خیر؟ عنوان کرد: از نحوه بازی تیم رضایت دارم و در 3،4 بازی گذشته عملکرد خوبی از این جهت داشته‌ایم. ولی از نتایج کسب شده راضی نیستم و متاسفانه علاوه بر آن داوری هم ضربه‌های بسیاری زیادی را در نیم فصل اول به ما وارد کرده است.

سرمربی ملوانان در انتها در خصوص تغییر شرایط باشگاه در نیم فصل دوم اظهار داشت: با دنیا مالی صحبت کردم از زحمات هیات مدیره و دنیا مالی تشکر ویژه‌ای می‌کنم. زیرا گفته‌اند که در نیم فصل دوم شرایط تغییر می‌کند و باشگاه به تعهداتش خواهد کرد.بازیکنانم هم که با وجود این مشکلات به خوبی تمرین می‌کنند تشکر می‌کنم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار