برانکو: قهرمانی در لیگ دور از انتظار نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز گفت: با توجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم قهرمانی در لیگ دور از انتظار نیست.

برانکو: قهرمانی در لیگ دور از انتظار نیست
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: خیلی از بازیکنان از جمله سوشا مکانی، بابک حاتمی و نورمحمدی بیمار هستند اما امیدوارم که به فهرست مصدومان اضافه نشود.

وی در مورد غیبت کفشگری تصریح کرد: این بازیکن به علت مشکل شخصی در تمرینات حاضر نشد اما وی از پس فردا به تمرینات اضافه می‌شود.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: ما 15 بازی دیگر تا پایان فصل داریم و همچنان پایبند حرفم بعد از شکست 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن هستم و می‌خواهیم قهرمان شویم. طبیعی است که باشگاه‌های دیگر هم به دنبال قهرمانی هستند اما با توجه به نتایج که کسب کردیم دنبال قهرمانی هستیم.

برانکو درباره سیستم تدافعی سایر تیم‌های دیگر لیگ برتر اظهار داشت: من نحوه بازی دیگر تیم‌ها کاری ندارم چرا که ما هدف و روش بازی خودمان را می‌دانیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان در نیم فصل دوم، تصریح کرد: در حال حاضر نیازی به بازیکن جدید نداریم همچنین در مورد جذب بازیکن به وقتش وارد عمل می‌شویم.

وی در پایان درباره اردوی دبی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای در خصوص تعطیلات داریم اما هنوز قطعی نشده است همچنین بازیکنان بعد از بازی با استقلال خوزستان 9 روز استراحت می‌کنند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار