«روایت ناتمام گیسو» و داستان زندگی یک بیمار اسکیزوفرنی

آیدا کنی فیلمبرداری سومین اثر کوتاه خود با نام «روایت ناتمام گیسو» را آغاز کرد.

«روایت ناتمام گیسو» و داستان زندگی یک بیمار اسکیزوفرنیآیدا کَنی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت فیلم کوتاه «روایت ناتمام گیسو»  گفت: موضوع این فیلم درباره داستان زنی بیمار است که مبتلا به اسکیزوفرنی شده و دچار توهماتی می‌شود.

وی افزود: این زن با توهمات خود که روز آنها را مشاهده می‌کند، درگیر است. فیلم در پایان داستان بیننده را غافلگیر و شوکه می‌کند.

کَنی با بیان این مطلب عنوان کرد: این فیلم دو بازیگر زن و مرد دارد که فرشته آلوسی نقش زن بیمار را بازی می کند و سجاد دیرمینا و بعنوان بازیگر مرد این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

این کارگردان با اشاره به شرح فیلمبرداری این اثر گفت: پنج شنبه 26 آذر فیلمبرداری آغاز شده،محوریت این فیلم پرداختن به مسائل و مشکلات بیماران اسکیزوفرنی است.

عوامل سازنده فیلم عبارتند از: آیدا کَنی کارگردان، علیرضا کَنی تهیه کننده، نویسنده کاوه آهنگر بر اساس طرحی از آیدا کنی، مشاور کارگردان :کاوه آهنگر، امیرپورصفا مدیر تصویربرداری، حمید طاووسی تصویربردار، ستایش دولتشاهی عکاس، بیتا امیدی گریم و حامد اسدزاده صدا بردار و محمد قاری دستیار برنامه‌ریز، مهدی دربانی مدیرتولید، تدوین سام مهدویان، طراح صحنه سیامک سلیمانی، صدابردار حامد صمدزاده.

گفتنی است؛ «روایت ناتمام گیسو» پس از مستند «اینجا من نبودم» و «سرزمین قور سومین» اثر کوتاه آیدا کنی است. وی در  زمینه تئاتر و بازیگری گویندگی و صداپیشگی انیمیشن 12 سابقه فعالیت دارد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار