پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل

جالب است بدانید مهندسان این شرکت ها در بالاترین لیست حقوقی افراد دنیای تکنولوژی قرار دارند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو شرکت بزرگ گوگل و آلفابت برای نشان دادن علاقه به مهندسان خود بیشترین دستمزدها را برای آنان در نظر می گیرند، بنابراین جای تعجبی نیست که چرا مهندسان این شرکت ها در بالاترین لیست حقوقی افراد دنیای تکنولوژی قرار دارند.

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

با این حال این در حال حاضر بیشتر این حقوق های کلان مختص برنامه نویسان گوگل است. با توجه به اطلاعات سایت گلاس دور (Glassdoor) بهترین حقوق ها صرف نظر از زمینه کاری افراد، توسط شرکت گوگل پرداخت می شود. همچنین اطلاعات مالی و حقوقی افرادی که در گوگل فعالیت دارند بر اساس نوع فعالیت آنها نیز توسط دو کارمند گوگل در این سایت ذکر شده است که در ادامه شاهد آنها خواهیم بود.

نکته: ارقام نشان داده شده بدون در نظر گرفتن پاداش ها بوده و حقوق این افراد با توجه به تجربه نیز متفاوت است.

 مهندسان سخت افزار

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۸۳٫۹۴۸ دلار

همانطور که این غول سرچ به ساخت قطعاتی همچون روتر ها OnHub جدید، تلفن نکسوس، تبلت و دیگر قطعات سخت افزاری روی آورده است برای بیشتر کردن تلاش مهندسان سخت افزار و رقابت بهتر با دیگر شرکت ها حقوق کارمندان این بخش خود را نیز به مراتب افزایش داده است.

 مدیر برنامه فنیIV

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۸۸٫۲۲۹ دلار

مدیران برنامه های فنی گوگل با شروع پروژه های جدید چرخه زندگی شان را بر کار خود قرار داده اند که شامل مدیریت پروژه ها و شناسایی هر گونه خطر احتمالی برای پروژه و برقراری ارتباط با اهداف سهامداران می باشد.

وکیل شرکت

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۸۹٫۲۶۲ دلار

مشاوران شرکت های بزرگ که معمولا همان وکلای شرکت ها هستند مسائل حقوق داخل و خارج دادگاه ها را پیگیری می کنند.

مدیر ارشد فروش استراتژی

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۹۰٫۷۲۷ دلار

برای تاثیر هرچه بیشتر تبلیغات بر روی مشتریان، یک کارشناس مسئول باید بداند که بهترین راه فروش برای مشتریان چه راه هایی است و این جا است که یک مدیر استراتژی فروش خوب وارد عمل می شود.

 مدیر ارتباطات


پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۹۰٫۸۴۶ دلار

هنگامی که یک شرکت بزرگ مانند گوگل قصد انتشار بیانیه ای را دارد این بیانیه باید واضح و روشن باشد به همین دلیل موقعیت مدیر ارتباطات یک فرصت خوب برای شرکت بزرگی مانند گوگل است تا موقعیت خود را به راحتی بتواند حفظ کند.

مدیر مهندسی 

بیشتر اوقات مهندسان ایجاد کننده و اساس محصولات گوگل هستند و از آنها پشتیبانی می کنند. مدیر مهندسی در مسئولیت نظارت بر تیم مهندسان در جهت توسعه، تست و ایجاد محصولات جدید نظارت می کند.

کارکنان طراح با تجربه

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۹۱٫۸۸۱ دلار

طراحی در پشت تولید یک محصول جدید وظایف مهمی را ایفا می کند به همین دلیل گوگل حاضر به پرداخت این رقم بزرگ به کارکنان طراح خود شده است. طراحان وظیفه دارند که قبل از ساخته شدن محصول از فرم و شکل محصول این شرکت اطمینان حاصل کرده تا این محصول بتواند رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

مدیر فروش

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۹۳٫۶۸۰ دلار

تبلیغات برای گوگل مانند خونی است گه به رگ ها این شرکت تزریق می شود لذا برای گوگل استخدام استعدادها و بالا بردن ردیف فروش خود بسیار حیاتی است.

مدیر ارشد فروش و عملیات آنلاین

حقوق: ۱۹۲٫۹۱۵ دلار

این شغل شامل نظارت بر استراتژی های فروش آنلاین گوگل و رشد درآمد آنها است زیرا که در شرکتی همانند گوگل که در آن تمامی خدمات به صورت آنلاین است وجود چنین جایگاهی بسیار مهم است.

 مهندسان بررسی عملکرد سایت

حقوق: ۱۹۳٫۴۲۳ دلار

همانطور که از اسم این مهندسان پیداست کار این گروه اشکال زدایی از سایت است. گوگل برای این پست یک کارمند خاص را در نظر می گیرد.

مدیر ارشد محصولات

پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۱۹۷٫۲۵۲ دلار

مدیر تولید باتجربه همانند یک سرمایه گذار بزرگ برای گوگل است و وی به تیم های مهندسی کمک می کند تا به هدف مشترک خود دست پیدا کنند.

 مهندسان نرم افزار

حقوق: ۲۰۱٫۵۶۵ دلار

مهندسان گوگل نیاز بسیار زیادی به حل مشکلات پیچیده دارند به همین دلیل این کمپانی به کار با بازی های فکری گیج کننده شناخته شده است. با این حال حقوقی که گوگل به کارکنان این بخش خود می دهد جبرانی برای کار آنان است و این حقوق ۶۰ درصد بالاتر از حقوق میانگین ملی است.

رهبری مهندس نرم افزار

حقوق: ۲۰۷٫۲۱۱ دلار

یک رهبر مهندس نرم افزار به طور کلی مسئولیت معماری یک برنامه را بر عهده دارد. از آن جایی که رهبر نشان دهنده ارشد است رهبر مهندس نرم افزار نیز به احتمال زیاد مسئول  مدیرت دیگر افراد تیم است.

کارکنان ارشد مهندسی نرم افزار

حقوق: ۲۱۰٫۴۶۲ دلار

مهندسان ارشد نرم افزار گوگل بخشی از کارمندان گوگل با در آمد بالا هستند که از این مهندسان انتظار می رود که رهبری بخش فنی و کار در دیگر بخش ها را بر عهده داشته باشند.

 مدیر ارشد مهندسی نرم افزار


پردرآمدترین جایگاه های شغلی گوگل را بشناسید

حقوق: ۲۳۵,۷۷۲ دلار

این بخش  متقاضیان زیادی دارد .با این همه، فردی که در این پست مشغول به کار می شود بایستی یک برنامه نویس با تجربه باشد که پیشرو و مسئول برنامه نویسان گروه باشد.

مدیر گروه مسئول

حقوق: ۲۴۳٫۲۹۹ دلار

مدیران ارشد محصولات، نقاط پیوند میان پروژه های گوگل هستند آنها با مهندسین نرم افزار، مدیران بازاریابی و بخش فروش فقط در مورد تمامی قطعات در پروژه ها در تعامل هستند.

 عملیات اصلی کسب و کار

حقوق: ۲۵۲٫۴۲۳ دلار

این شغل که برای مدیریت پروژه ها راه اندازی شده توسط تیم اجرایی گوگل مدیدیت می شود. این مدیران باید دارای ۶ سال سابقه کار باشند و باید با مدیران ارشد گوگل جهت راه اندازی طرح های عملیاتی گوگل در لیست کسب و کار همکاری کنند.

 مدیر بازاریابی

حقوق: ۲۶۸٫۹۳۶ دلار

کار یک مدیر بازاریاب اطمینان از آگاهی عموم مردم درباره غول جست و جوی گوگل است که می تواند از تمامی امکانات از جمله وبلاگ، تلویزیون .و … استفاده لازم را ببرد.

مدیر مهندسی

حقوق: ۲۷۲٫۳۷۰ دلار

همانطور که از نام آن پیداست وظیفه آن نظارت بر تمام جنبه های مهندسی در شرکت است و این کار می تواند تا ۱۰ سال تجربه نیاز داشته باشد.


مدیر مالی

حقوق: ۳۳۹٫۸۲۵ دلار

این یکی از پر درآمد ترین شغل ها به حساب می آید. مدیر امور مالی معمولا مدیریت تمامی کارهای مالی شرکت را بر عهده دارد که می تواند شامل صورت حساب های مالی و اطمینان از مطابقت داشتن فعالیت های مالی گروه ها با سیاست های مالی شرکت باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار