تداوم آلودگی هوا در کلان شهرها/بارش باران در جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز به جز بخش‌های جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام و پایدار خواهند بود.

احمدی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت هوای امروز کشور  اظهار داشت: طی امروز به جز بخش‌های جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: در پی جوی پایدار شهرهای پر جمعیت و صنعتی به دلیل انباشت آلاینده‌ها شاهد کاهش کیفیت هوا خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز استان‌های تهران، تبریز، قم، اراک، کرج و اصفهان با کاهش کیفیت هوا دست و پنجه نرم خواهند کرد.

احمدی با بیان اینکه امواجی از جنوب غرب کشور در حال عبور هستند، گفت: با عبور امواج تراز میانی جو انتظار بارش باران، رگبار پراکنده و وزش باد موقت در دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌های از استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و جنوب خوزستان پیش بینی می‌شود که در مناطق سردسیر این بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

وی درباره وضعیت هوای امروز تهران بیان کرد: آسمان تهران کمی ابری و غبار آلود بوده و در بخش‌های از شمال شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد داشت.

گفتنی است؛ بیشینه دمای امروز تهران 8 و کمینه دمای آن 3 درجه خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار