اردبیل؛

انجام یک هزار و 170 پرواز داخلی و خارجی در فردوگاههای اردبیل

معاون اجرایی فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: در 8 ماه امسال یک هزار و 170 پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه‌های استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛علی قصابی افزود: در 8 ماه امسال یک هزار و 170 پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه‌های استان اردبیل انجام شده که بر اساس این پروازها 146 هزار مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه‌های اردبیل جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سیستم آی ال اس برای تسهیل نشست و برخاست در اردبیل آماده بهره‌برداری است، گفت: برای نصب این سیستم در فرودگاه اردبیل 3 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که در آینده نزدیک این سیستم در فرودگاه اردبیل نصب می‌شود.

معاون اجرایی فرودگاه‌های اردبیل بیان کرد: دستگاه روشنایی باند فرودگاه اردبیل نیز از کشور فرانسه خریداری شده که برای تأمین این دستگاه، 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و به زودی این دستگاه روشنایی در باند فرودگاه اردبیل نصب می‌شود.

قصابی تصریح کرد: تقویت باند فرودگاه پارس‌آباد نیز یکی از اولویت‌های اساسی است که در این راستا برای تقویت باند این فرودگاه نیز 3 هزار تن قیر تأمین شده و به زودی باند فرودگاه پارس‌آباد ساماندهی می‌شود.

وی گفت: ساماندهی مشکلات فرودگاه‌های اردبیل و تأمین ایمنی پروازها با جدیت پیگیری می‌شود و تاکنون نیز برنامه‌های مثبتی برای ساماندهی فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد اعمال شده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.