آمریکا نیروهای عراقی را کشت و پیام تسلیت فرستاد!

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با العبادی، کشته شدن دو نیروی عراقی را در حمله "اشتباه" نیروهای ائتلاف به وی تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد " آشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا روز شنبه در تماس تلفنی با "حیدر العبادی" نخست وزیر کشته شدن دو نیروی عراقی را در حمله اشتباه نیروهای ائتلاف بین المللی به وی تسلیت گفت.

براساس این بیانیه، کارتر از رویدادن این حادثه با وجود دقت برای پرهیز از وقوع چنین حوادثی و پایبندی به هوشیاری بالا، ابراز تاسف کرد.

کارتر خواهان اجرای تحقیقات دراین حادثه با مشارکت طرف عراقی شد.

براساس این گزارش، "حیدر العبادی " نخست وزیر عراق نیز این حادثه را دردناک خواند وائتلاف بین المللی را به دقت بیشتردراجرای حملات به مواضع تروریست ها برای پرهیز از تکرار چنین حوادثی دعوت کرد.

نخست وزیر عراق گفت که بیانیه ای در شرح این حادثه صادر شده و همه با هم برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث تلاش می کنیم.

واحد اطلاع رسانی جنگ درعراق دیروز (18 دسامبر) اعلام کرد که نیروهای ائتلاف بین المللی به اشتباه عده ای از نیروهای نظامی عراق را که با تروریست های داعش درجنوب شهر فلوجه درگیر بودند، هدف حمله قرار دادند.

آمریکا تاکنون بارها کمک های تسلیحاتی برای تروریست های داعش با هواپیما فروریخته و بعدا از آن به عنوان اشتباه و اقدامی غیر عمدی یاد کرده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
کارشان همینه اگه کسی باآنهانباشدمیکشن بعدادعای حقوق بشری مکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
تنا زمانی که گمان نکنن از دست یه کسی استقلال بر میاد به بهانه ی حمایت وارد خاکش میشن ولی وقتی فهمیدند که میخواد کمر راست کنه میکشنش. خدا لعنت کنه سران ظالم و زورگوی امریکا را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکای خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
واقعا آدم بعضی وقتها محو احساسات بشر دوستانه این آمریکایی ها میشه، هنوز میت رو زمینه پیام تسلیت فرستادن، اگه روزی قبل از حمله پیام تسلیت فرستادن اصلا تعجب نکنید
آخرین اخبار