کرمان؛

برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در مدارس کرمان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت : برنامه هایی متناسب با هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس این استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ماشاء الله میرزا حسینی افزود: هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی از 30 آذر تا 6 دی برای نخستین بار در مدارس دوره متوسطه اول و دوم استان برگزار می شود.

وی "نوجوانان و عوامل مخاطره آمیز"، "مهارت های همگانی برای مبارزه با اعتیاد"، "برنامه های پیشگیری از اعتیاد در مدرسه، خانواده و محله"، "مدرسه، خانواده و محله مراقب برای نوجوانان"، "توانمندسازی نوجوانان، مدرسه، خانواده و محله در برابر اعتیاد و آسیب های اجتماعی" و "همیاری برای پیشگیری" را از عناوین این هفته دانست. 

میرزا حسینی، جریان سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتار های پر خطر در مدارس، اصلاح نگرش رایج کودکان و نوجوانان و توانمند سازی آنان در زمینه مواجه با آسیب های اجتماعی و رفتار های پر خطر، مشارکت عمومی برای کاهش عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان و جلب مشارکت رسانه ها، خانواده ها و ذینفعان محلی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از مهمترین اهداف این هفته برشمرد.

وی برپایی نمایشگاه سیار در مدارس، تهیه و نصب میثاق پیشگیری در مدرسه، انتشار ویژه نامه آسیب های اجتماعی، تدوین لوح فشرده پیشگیری و تجلیل از خانواده ها و اولیاء فعال در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از جمله فعالیت ها و اقدامات اجرایی در مدارس استان در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: هفته ، موادمخدر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.