سردار جزایری در جمع اصحاب رسانه؛

ملت در مقابل راهبرد آمریکا برای تضعیف ولایت فقیه ایستاده‌ است

رئیس قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهبرد آمریکا تضعیف اصل ولایت فقیه بوده که ملت در برابر آن مقاومت کرد‌ه‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سید مسعود جزایری رئیس قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح که در جمع تعدادی از اهالی رسانه سخن می‌گفت، با بیان اینکه ملت در مقابل راهبرد آمریکا برای تضعیف ولایت فقیه ایستاده است، اظهار داشت: بررسی اسناد جنگ نرم استکبار حاکی از طراحی و برنامه‌ریزی جدی علیه مدل رهبری در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامیِ مبتنی بر ولایت فقیه است.

رئیس قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تأثیرگذاری فوق‌العاده این مدل که ناشی از اسلام ناب است، به گونه‌ای است که دشمن را به واکنش وادار ساخته و تلاش می‌کند به هر نحو که شده آن را تضعیف کند.

وی همچنین ادامه داد: آنچه مایه تأسف است، همراهی عده‌ای در داخل با سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های دشمن است؛ که با ارئه نگاه‌های سخیف و تحث تأثیر القائات بیرونی و یا روشنفکرزدگی غربی، این اصل مترقی قانون اساسی را با ابهام مواجه می‌کنند.

سردار سید مسعود جزایری در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت:‌ شیرازه و استخوان‌بندی نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا جدایی‌ناپذیر از اصل ولایت مطلقه فقیه است و کسانی که این مهم را برنمی‌تابند نباید جایی در حکومت و حاکمیت داشته باشند؛ مردم هوشیار و انقلابی ایران اجازه گستاخی به این افراد را نمی‌دهند و در وقت مقتضی با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار