قزوین؛

فعالیت بیش از 700 شعبه کل تامین اجتماعی در کشور

مدیرکل استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر بیش از 700 شعبه و 32 اداره کل در سطح کشور فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ رضا امینی صبح امروز در سفر به استان قزوین در دیدار با استاندار قزوین اظهار کرد: با وجود قدمت و فرسودگی صنایع و واحدهای بحرانی و مشکل‌دار در سطح استان قزوین، سازمان تأمین اجتماعی با واحدهای تولیدی این استان با چالش‌های بسیاری روبه‌رو بوده و ناچار به پرداخت هزینه زیادی در راستای عمل به تعهدات خود است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 700 شعبه و 32 اداره کل در سطح کشور فعال است، افزود: جای بسی خرسندی است که استانداری استان صنعتی قزوین با وجود واحدهای بحرانی بسیار به مقامی واگذار شده که تسلط و اشراف کامل بر موضوعات اقتصادی و نحوه محاسبات تولیدی دارد.

مدیرکل استان‌های سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از تجربیات ارزشمند در مسیر برطرف کردن مسایل فی‌مابین کارفرمایان و سازمان در پرداخت بدهی‌های معوق در مسیر نیل به اهداف عالیه سازمان تأمین اجتماعی در چهار محور پاسخگویی، قانون‌مداری، برنامه‌محوری و پاک‌دستی قدم برداریم.

مدیرکل حراست سازمان تأمین اجتماعی کشورهم  در این دیدار عنوان کرد: سخت‌کوشی و ارتباط بین‌بخشی به معنای واقعی از مشخصه‌های بارز استاندار قزوین به شمار می‌رود.

محمدحسن ضیغمی خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت قبلی که از آقای همتی، استاندار قزوین در دیوان محاسبات داریم، همواره تعامل با مدیران سرلوحه کار آقای همتی بوده و امید است با در نظر داشتن اینکه سازمان تأمین اجتماعی همراه دولت است، همراهی مسئولان را می‌طلبد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.