تبریز؛

درخشش هنرمندان تبریزی در کنگره جهانی اقتدار

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از موفقیت و مقام آوری هنرمندان حوزه هنری استان در کنگره جهانی اقتدار با محوریت سردار شهید حسن تهرانی مقدم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛میلانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در بخش خاطره کنگره جهانی اقتدار آقایان رضا قلی زاده و داود خدایی به ترتیب مقام های اول و سوم را از آن خود کردند.

وی همچنین اضافه نمود: در بخش کاریکاتور نیز جابر اسدی، کاریکاتوریست جوان تبریزی توانست مقام اول این کنگره را از آن خود نماید.

میلانی ادامه داد: کنگره جهانی اقتدار در دو بخش علمی و هنری هم به تبیین مفهوم اقتدار و هم به تشریح اقدامات و ویژگی‌های فردی شهید تهرانی‌مقدم و یاران ایشان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه موضوعات این کنگره شامل مباحث علمی و فناوری، دفاعی و بازدارندگی، مدیریتی، امور اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، سبک مدیریتی و ابعاد شخصیتی شهید تهرانی‌مقدم بود، گفت: در بخش فرهنگی هنرمندان حوزه هنری استان توانستند رتبه های برتر این کنگره را از آن خود کنند.

میلانی افزود: بخش هنری این کنگره در رشته های عکس، پوستر، کاریکاتور، شعر، دلنوشته، خاطره، فیلم، مستند و نماهنگ برگزار شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.