وزیر اطلاعات بر ضرورت حفظ اسرار و حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد

وزیر اطلاعات در افتتاحیه چهل و دومین مجمع عمومی مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور بر ضرورت حفظ اسرار و حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد.

وزیر اطلاعات بر ضرورت حفظ اسرار و حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی امروز -دوشنبه - در افتتاحیه چهل و دومین مجمع عمومی مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور در وزارت اطلاعات ضمن تبریک امامت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، نقش دبیرخانه ها را در حرکت جمعی مثمرثمر دانست و گفت: در جهت دهی محتوای کار در حرکت جمعی، عملاً دبیرخانه ها هستند و هر چه دبیرخانه ها هوشمندتر عمل کنند مثمر ثمرتر و ضامن اجرای تصمیم های درست مدیران در سیستم مدیریت کشور خواهد بود.

وزیر اطلاعات اولویت بندی، ساماندهی و نظم در امور دبیرخانه ها را ضروری دانست و گفت: این کار، دبیرخانه ها تصمیم ها و دسترسی ها را راحت تر می کنند و با سرعت دادن بیشتر، بسترساز تصمیم های درست مسئولین می‌شوند.

وی مسئولین دبیرخانه ها را در انجام امور به نوپردازی و تغییر در روش ها و کارکردها توصیه کرد و گفت: اقتضای کار شما نوپردازی است که باید با تجربه و فکر خود نوپردازی داشته باشید و برای انتقال تجربه و روش مند کردن آن، کمیته ای را در نظر بگیرید تا ثبت و پیگیری کند.

وزیر اطلاعات در پایان با بیان اینکه مهمترین اسناد و اطلاعات کشور در دبیرخانه های دستگاه ها وجود دارد، بر ضرورت حفظ اسرار و حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد و آمادگی وزارت اطلاعات را برای آموزش‌های لازم اعلام کرد.

انتهای پیام/
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار