سوادکوهی: استقلال اهواز را آز آسانسوری بودن نجات می‌دهیم

مهدی امیری سوادکوهی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: اهمیت این بازی را می‌دانیم چرا که نفت تیم باتجربه و جوانی است.

سوادکوهی: استقلال اهواز را آز آسانسوری بودن نجات می‌دهیمبه گزارش خبرنگاران فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: نفتی‌ها دنبال سه امتیاز این بازی هستند اما تیم ما با تمام مشکلات تمرینات خوبی پشت سر گذاشته است و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم نفت کار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم امیدوارم با تزریق بودجه در نیم فصل، استقلال اهواز ار آسانسور بودن در لیگ نجات دهم مطمئن باشید با فراهم شدن شرایط استقلال اهواز جایگاه خود باز می‌گردد. ما در 6 پست به بازیکن نیاز داریم.

امیری سوادکوهی بیان کرد: حنطه در تمامی تمرینات حضور داشته است اما در بازی با سایپا به علت ابتلا به آنفولانزا نتوانست حضور یابد.
دکتر تیم هم به علت قرارداد نداشتن با باشگاه در بازی‌ها ما را همراهی نمی‌کند.

وی در خصوص جدایی محمد غلامی، فرزاد آشوبی و سعید قزل گفت: من در مورد مشکلات بازیکنان و قرارداد آنها صحبتی نمی‌کنم و این موضوع به باشگاه مربوط است.

مربی استقلال اهواز در مورد نیمکت نشینی پرویز کریمی گفت: وی از دروازه‌بانان خوب فوتبال ایران است اما نظر شخصی سرمربی این بود  که بعد از دریافت 4 گل مقابل سایپا نیمکت نشین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در گذشته مشکل هتل داشتیم اما اکنون مقابل نفت، مشکلی در این خصوص نداریم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار