بلند مرتبه سازی کشور در جهت تطمیع امیال سوداگران صورت می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: بلند مرتبه سازی های بی‌کیفیت در کشور تنها با هدف تطمیع امیان سوداگران انجام می‌شود.

عبدالهی**بلند مرتبه سازی کشور در جهت تطمیع امیال سوداگران صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در دومین کنفرانس بلند مرتبه سازی بناهای بلند با بیان اینکه نوع منظر ساختمان سازی بسیار مهم است گفت: ما شهر و زندگی نسل آینده را فروخته‌ایم تا ساختمان بلند بسازیم، بنابراین منظر این ساخت و ساز بسیار مهم است.

وی افزود: هر کدام از ساختمان‌های بلند می‌توانند به کیفیت زندگی شهری کمک کنند نه اینکه در جهت تطمیع امیال سوداگران باشد.

آخوندی اظهار داشت: ساختمان‌های بلند باید نیازهای واقعی شهر را تأمین کند، در حالی که طی 30 سال گذشته بسیاری از باغ‌ها تخریب و به ساختمان‌های بلند تبدیل شده‌اند که غیر از پاسخ به هدف سوداگران دلیل دیگری ندارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: احداث ساختمان در منطقه 22 می‌بایست طی یک دوره 25 ساله و باتوجه به نیاز مردم صورت بگیرد در حالی که حجم بالای ساختمان سازی جریان باد را با جدیت رو به رو کرده است.

وی با بیان اینکه جریان این ساخت و سازها باعث بروز مشکلاتی برای نسل‌های بعدی خواهد شد: بی توجهی و عدم تحرک و عدم واکنش به موقع در برابر این امر مشکلات فراوانی را به وجود خواهد آورد.
 
آخوندی اظهار داشت: حجم عظیم ساخت و ساز ساختمان‌های بلند در محیط‌های طبیعی پردیس کار بسیار اشتباهی بود، زیرا نحوه مدیریتان بسیار سخت خواهد بود.

وزیر راه وشهرسازی گفت: ساختمان‌های اداری به سمت بلند مرتبه سازی بروند زیرا دران مفهوم تعمیر و نگه داری و جود دارد اما این حکم برای همه ساختمان‌ها قابل تأمین نیست.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار