ونگر: این پیروزی باور قهرمانی را در ما تقویت کرد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از کسب پیروزی 2-1 مقابل منچستر سیتی گفت: این بازی باور بازیکنانش برای کسب قهرمانی را مستحکم تر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان
 
شب گذشته آرسنال موفق شد با گل های تئو والکات و الیویر ژیرود منچستر سیتی را 2-1 شکست بدهد و به 2 امتیازی لسترسیتی صدرنشین لیگ جزیره برسد.

پس از این گل آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی از بلوغ تیمش سخن گفت و عنوان کرد این پیروزی ایمان و اعتقاد تیمش برای کسب عنوان قهرمانی را تقویت کرد.

وی گفت: این بازی، بازی ای بود که ما از آن خوشحال بیرون آمدیم، اما به اعتقاد من بازی بسیار سختی بود.
 
این بازی باور ما را برای که می توانیم قهرمان لیگ شویم قوی تر کرده است. ما باید در هر بازی همینطور بجنگیم.
 
ما نسبت به قبل بالغ تر شده ایم و در بازی های که در آن تحت فشار هستیم این مسئله خود را نشان می دهد. ما بسیار بلند پروازیم، اما شما می بینید که بازی های لیگ برتر بسیار دشوار است. به همین دلیل بسیار محتاط هستیم.
ما در برابر سیتی عملکرد خوبی داشتیم، اما ما باید همین عملکرد خوب را تا ماه مه ادامه بدهیم و در بازی بیست و ششم در مقابل ساوتهمپتون هم داشته باشیم.
 
ونگر افزود: من سراغ ندارم ما در گذشته چنین شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشیم. هرچند که در فصل 2014-2013 مدتی صدر نشین لیگ بودیم،اما در چند سال گذشته چنین فرصت خوبی برای قهرمانی نداشتیم. اما ما می دانیم که هنوز راه طولانی در پیش رو داریم.
 
سرمربی فرانسوی توپچی ها در توصیف این مسابقه گفت: اتحاد واقعی بین بازیکنان وجود داشت. بازی چشمگیری بود. وقتی شما به منچستر سیتی و کیفیت این تیم نگاه می کنید متوجه می شوید که آنها در کورس قهرمانی خواهند بود .
 
ونگر در پایان از مسوت اوزیل که روی هر دو گل تیمش نقش داشت تمجید کرد و گفت: اوزیل است خیلی بالغ وبرای قبول مسئولیت خیلی مشتاق تر شده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار