جدال ندارها برای کسب خوشبختی

تیم های نفت تهران و استقلال اهواز در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ به کسب پیروزی نیاز مبرمی دارند.

جدال ندارها برای کسب خوشبختیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار معوقه تیم های نفت تهران و استقلال اهواز از هفته ششم لیگ برتر که حکم آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ پانزدهم را دارد باز هم به تعویق افتاد و این بار با یک روز تاخیر چهارشنبه 2 دی ماه برگزار می شود.
 
مصاف 2 تیمی که مشکلات مالی به نوعی امان آنها را بریده و کار را به گلایه های متعدد کادر فنی و بازیکنان نفت و استقلال اهواز کشانده است.
 
البته زردپوشان پایتخت که در هفته های اخیر با آسیب دیدگی سریالی بازیکنان خود مواجه شده‌اند با استفاده از جوانان با انگیزه به بحران نتیجه گیری در اوایل لیگ پانزدهم پایان داده و فرصت دارند با کسب پیروزی مقابل آبی پوشان اهوازی برای نخستین بار در فصل جاری خود را در جمع تیم های نیمه بالایی جدول قرار دهند.
 
از آن طرف استقلال اهواز که با حمایت نشدن از سوی مسئولان استان خوزستان در بدترین روزهای تاریخ خود در لیگ برتر به سر می برد هر چند از لحاظ فوتبالی با هدایت علی حنطه نمایش خوبی ارائه می دهد، اما به دلیل همان مشکلات مالی در قعر جدول جا خوش کرده و امید به مساعدت مسئولان دارد، در واقع این بازی را باید جدال ندارهای لیگ دانست.
 
پیام صادقیان،علیرضا بیرانوند،سعید لطفی،سیدجلال حسینی، کارلوس سانتوس به سبب تداوم دوران مصدومیت به طور قطع دیدار با استقلال اهواز را از دست می دهند اما علی رضا عزتی کاپیتان نفت که تا حدود زیادی از بند آسیب‌دیدگی رها شده، منتظر چراغ سبز منصوریان برای حضور در این مسابقه است.
 
استقلال اهواز نیز در آخرین روز دوران محرومیت علی حنطه نمی‌تواند از عادل کلاه کج و طالب ریکانی به سبب 3 اخطاره بودن و پرویز کریمی به دلیل مسائل انضباطی استفاده کند.
 
اهوازی با کسب 3 امتیاز این دیدار در قعر جدول با سیاه جامگان مشهد هم امتیاز می شود.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار