رئیس ستاد انتخابات کشور تشریح کرد؛

آخرین آمار از داوطلبان مجلس و خبرگان رهبری تا ساعت 16

رئیس ستاد انتخابات کشور آخرین آمار از داوطلبان مجلس و خبرگان رهبری تا ساعت 16 امروز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتحابات کشور، آخرین آمار از داوطلبان مجلس و خبرگان رهبری تا ساعت 16 امروز را اعلام کرد.

وی گفت: تا ساعت 16 امروز(سه شنبه)  474 نفر برای ثبت نام مجلس خبرگان مراجعه کرده اند که ثبت نام  382 نفر از این افراد کامل شده و ثبت نام 92 نفر دیگر در حال انجام است.

وی افزود: برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم تاکنون 3910 نفر مراجعه کرده اند که ثبت نام 3343 نفر تکمیل و نام نویسی 566 نفر در حال انجام است.

مقیمی ادامه داد: از تعداد افراد ثبت نام کننده برای نمایندگی مجلس خبرگان 6 نفر خانم و 469 نفر آقا هستند همچنین از مجموع ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی هم 286 نفر خانم و 3061 نفر آقا هستند.

وی ادامه داد: بالاترین سن ثبت نام کننده در مجلس شورای اسلامی75  سال و پایین ترین سن افراد نام نویسی کننده 30 سال است.

مقیمی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس 2538 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 541 نفر دکتری و تعدادی هم تحصیلات حوزوی دارند.

وی با بیان اینکه روند انتخابات طبق برنامه زمان‌بندی پیش می رود و مشکلی به ما منعکس نشده است، اظهارداشت: بنده امروز از حوزه تهران بازدید کردم و با توجه به مشاهدات، آمادگی کامل و ارتباط خوبی بین مجریان و مراجعه کنندگان وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات تصریح کرد: فردا (چهارشنبه) آخرین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان است که این مهلت تمدید نخواهد

وی در پایان تاکید کرد: مراجعه کنندگان برای جلوگیری از ازدحام روز پایانی از ساعات اولیه برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور و یا 31 حوزه تعیین شده  مراجعه کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.