امیدوارم پور‌حیدری به زودی پیش ما برگردد؛

افشار‌زاده: ‌جام حذفی را به پور‌حیدری تقدیم می‌کنیم/استقلال شایسته قهرمانی است

مدیر‌عامل باشگاه استقلال معتقد است تیمش شایسته قهرمانی جام حذفی است و در صورت تحقق این اتفاق آبی‌ها جام حذفی را به پور‌حیدری تقدیم خواهند کرد.

افشار‌زاده: ‌جام حذفی را به پور‌حیدری تقدیم می‌کنیم/استقلال شایسته قهرمانی است
بهرام افشار‌زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی فوق‌العاده‌ای را در تبریز دیدیم. جا دارد از همه بازیکنان و اعضای کادر‌فنی قدر‌دانی کنم. آن‌ها باعث شدند پیش از همه دل منصور پور‌حیدری از این پیروزی شاد شود.

قطعا خوشحالی حاصل از این پیروزی در روند بهبودی منصور‌خان مؤثر است.

افشار‌زاده ادامه داد:‌ استقلال در آستانه فتح هفتمین جام حذفی تاریخ خود قرار گرفته است و در این صورت پر‌افتخار‌ترین تیم ایران در جام حذفی می‌شود و باید از این افتخار بزرگ به پر‌افتخار‌ترین مربی تاریخ باشگاه منصور‌خان پور‌حیدری تقدیم شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این برد به بازیکنان استقلال پاداش می‌دهید؟ توضیح داد: بچه‌ها در سرمای تبریز کار بزرگی کردند و تیم قدرتمند تراکتور‌سازی را در خانه خود و در حضور هواداران پر‌شورش از گردونه جام حذفی خارج کردند.

به یقین شکست و حذف مدافع عنوان قهرمانی آن هم در خانه خودش کار بسیار بزرگی است و شایسته تقدیر خواهد بود. البته ما نمی‌توانیم پاسخگوی فداکاری بازیکنان استقلال باشیم اما سعی می‌کنیم با در نظر‌گرفتن پاداش نقدی بخش کوچکی از افتخار‌آفرینی آن‌ها را جبران کنیم.

مدیر‌عامل باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم پور‌حیدری با روند بهبودی‌ای که طی کرده به زودی به جمع ما برگردد و در سر‌بلندی استقلال کنار ما باشد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار