هفته چهارم ليگ برتر تنيس روي ميز؛

پالايش نفت در آبادان مغلوب شهرداری تبريز شد

در ادامه رقابت های هفته چهارم ليگ برتر تنيس روی ميز، در آبادان تيم پالايش نفت اين شهر در مصاف با مهمان خود شهرداری تبريز شكست خورد .

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در اين بازی كه در آبادان انجام شد تيم شهرداری تبريز با درخشش دو بازيكن چيني خود موفق شد 6 بر 3 از سد پالايش نفت ابادان عبور كند.

در اين بازي كه قضاوت آن بر عهده ميرزايي ، مرندي به سرداوري وحيد نيك فرجام بود ، ابتدا تيم پالايش با برتري تيم دو نفره سجاد حسيني و امين احمديان از حريف توانمند خود پيش افتاد ، اما در ادامه بازی ها كبيری حريف فان يكي از دو چيني شهرداری نشد .

در حالي كه ميزبان با درخشش پوده كه بر صمد آبادي غلبه كرده بود دو بريک پيش افتاد با مغلوب شدن اكبر بهمني با تجربه برابر جين ديگر بازيكن چيني شهرداري تبريز دو تيم مساوي شدند .

در ادامه اين تبريزي ها بودند كه توانستند با برد سعيد احمديان مقابل حسيني سه بر دو از ميزبان خود جلو بزنند ولي اين پايان كار نبود ، چرا كه امين احمديان با شكست دادن بشقه ساز بازي را به تعادل كشيد . از اين به بعد ديگر پلايش نفت تا آخر رنگ پيروزي را بخود نديد و اين تيم شهرداري بود كه به لطف درخشش فان و جين با بردن سه بازي پياپي با دست پر ميدان را ترك كرد .
 
آخرين بازی اين هفته نيز امروز ساعت 16 در بندر امام ميان دو تيم پتروشيمی و آينده سازان انجام می شود.

انتهای پیام/
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار