بازیگر «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»:

نقش‌های منفی را دوست دارم/ پارسال به آقاخانی گفتم سیمرغ مال توست

قابلیت اجرای نقش‌های منفی در من بسیار بیشتر از نقش‌های مثبت است و در بازیگری ایفای نقش منفی را دوست دارم.

مجتبی سلمانی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تجربه دوم همکاری خود با فرزاد موتمن گفت: من با حضور در مدرسه بازیگری استاد مسعود کیمیایی با آقای موتمن آشنا شدم و در کلاس‌های وی حضور یافتم و خوشبختانه در دو فیلم از آثار این کارگردان حضور یافتم. 
 
وی افزود: من سال گذشته در «خداحافظی طولانی» فرزاد موتمن حضور داشتم و در نقش کارگری بودم که برای نقش اول فیلم دردسر و مشکل ایجاد می‌کرد و از اینکه در فیلم «خداحافظی طولانی» و «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» توانستم از پس ایفای نقش بربیایم خوشحالم. 
 
سلمانی در ادامه افزود: در این فیلم هم مثل فیلم «خداحافظی طولانی» نقش منفی را بر عهده دارم. من نقش منفی را خیلی بهتر از نقش مثبت می‌توانم اجرا کنم و به همین خاطر نقش‌های منفی را دوست دارم و از بازیگرانی که نقش منفی ایفا کرده‌اند، هم خوشم می‌آید که نمونه خارجی آن رابرت دنیرو است. 
 
 این بازیگر همچنین بیان کرد: من با کارگردان‌هایی چون سامان مقدم، محمد حسین لطیفی و فرزاد موتمن تجربه همکاری دارم و از این همکاری‌ها راضی هستم. من غیراز کار بازیگری در سینما، جانشین تولید در فیلم «مادر قلب اتمی» هم بوده‌ام. 
 
سلمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: کار کردن با آقای موتمن لذتبخش است. ایشان همیشه نسبت به نسل جوان لطف دارند و به جوانان میدان می‌دهند. 
 
 وی در خصوص پیش بینی خود از جایزه گرفتن سعید آقاخانی در فجر سی و سوم گفت: وقتی در فیلم بودیم با دیدن چهره سعید آقاخانی به او گفتم که حتما سیمرغ امسال را می‌برد. شب اختتامیه وقتی سیمرغ به سعید آقاخانی رسید، با او تماس گرفتم و از تحقق پیش‌بینی‌ام گفتم و او هم ابراز لطف کرد. 
 
سلمانی با اشاره به رویداد مهم جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر برای من قابل احترام است، دوست دارم روزی برسد که از این جشنواره جایزه بگیرم. البته فضای جشنواره حافظ که بر عهده علی معلم است، راحت‌تر و صمیمانه‌تر است اما جشنواره فجر هم با روند رو به رشدی که دارد. امسال بهتر از تمام سال‌های قبل برگزار خواهد شد. 
 
 وی با اشاره به نقش خود در «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» گفت: همان طور که گفتم در اینجا هم  نقش منفی ایفا می‌کنم. آقای موتمن  این نقش را به من پیشنهاد کرد و من هم با کمال میل پذیرفتم،  من در این فیلم مرتکب قتل شدم. 
 
گفتنی است؛ «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» جدیدترین اثر سینمایی فرزاد موتمن است. در آن بازیگرانی چون فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، ژاله صامتی، آتیلا پسیانی، بهاران نبی‌احمدی، شیوا کریمی و مجتبی سلمانی هستند. موتمن سال گذشته با «خداحافظی طولانی» در جشنواره سی و سوم فجر حضور داشت. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.