نظر سنجی:

ترامپ باعث شرمساری آمریکاست

بر اساس نظرسنجی سی ان ان، نیمی از مردم آمریکا معتقدند نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور باعث سرافکندگی آمریکا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، سخنان رکیک ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا، مردم آمریکا را شوکه کرد. 

دونالد ترامپ که از نامزدهای جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ است در یکی از تجمع‌های انتخاباتی‌اش در شهر می‌شیگان پیکان حملاتش را به سمت هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه سابق آمریکا و اصلیترین نامزد رقیب در حزب دموکرات نشانه گرفت و از واژه بسیار بسیار رکیک درباره او استفاده کرد که به تعبیر سی ان ان «شنیدن آن سبب می‌شود صورت پیرزنان هم تا بناگوش سرخ شود.» 

این سخنان با واکنش منفی مردم آمریکا همراه شده است. 

سی ان ان پس از مطرح شدن این سخنان، نظرسنجی انجام داد و از مردم آمریکا پرسید که اگر ترامپ رئیس جمهور شود، آن‌ها چه حسی خواهند داشت. 

پنجاه درصد آمریکایی‌های شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند احساس شرم خواهند کرد۲۳. درصد آمریکایی‌ها گفتند که به رئیس جمهور شدن ترامپ افتخار خواهند کرد. ۲۴ درصد نیز پاسخ ممتنع به این دو گزینه دادند. 

این درحالی است که ترامپ هم اکنون در نظرسنجی‌ها بیشترین بخت را برای پیروزی بر رقبای جمهوری خواهش دارد و اینکه به نامزد نهایی این حزب درمقابل کلینتون تبدیل شود. 

گفته می‌شود ترامپ در رقابتهای انتخاباتی خود بار‌ها سخنانی توهین‌آمیز علیه مسلمانان و زنان مطرح کرده است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار