لرستان؛

انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر خرم آباد

رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان از انتقال تدریجی صنوف آلاینده از مرکز شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان آرش راشدی گفت: وجود صنوف آلاینده در مرکز شهر خرم آباد علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان موجب بروز مشکلات ترافیکی در سطح شهر شده است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده دو شهرک صنوف قاضی و زاگرس در حاشیه شهر خرم آباد برای استقرار صنوف آلاینده ایجاد شده که برخی از صنوف مانند نمایشگاههای اتومبیل، عمده فروشان مواد غذایی و برخی از جوشکاران در این شهرک ها مستقر شده اند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهرک صنوف زاگرس نیز اظهار داشت: شهرک زاگرس خرم آباد در سال 79 برای خروج اصناف آلاینده از شهر با توافق نامه بین شهرداری و یک سرمایه گذار بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه در سال 85 تعداد 142 واحد در این شهرک خارج از استانداردهای فنی و مهندسی آماده تحویل شد، ادامه داد: 73 واحد از آن ها بابت بدهی شرکت به تصرف شهرداری درآمده و 69 واحد دیگر توسط شرکت مورد نظر به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شد.

راشدی افزود: در حال حاضر این شهرک دو متولی و چهار صاحب دارد که این امر موجب بروز مشکلاتی برای مالکان این واحدها شده است.
رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان گفت: با اقدامات انجام شده و همکاری بین بخشی به دنبال رفع مشکلات این واحدهای صنفی و شهرک صنوف بوده که با اقدامات قضایی و همکاری دستگاهها این دو شهرک به زودی ساماندهی و زمینه حضور همه واحدهای صنفی آلاینده شهر خرم آباد در شهرک های صنوف فراهم می شود.



انتهای پیام /ی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.