زنجان؛

کشف بیش از دو هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان

طی 9 ماهه امسال ، دو هزار و 296 کیلوگرم انواع مواد مخدر و شیشه در زنجان کشف شد.

کشف بیش از دو هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان: سرهنگ مختار شیرمحمدی شامگاه سه شنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: طی 9 ماهه امسال 966 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار کرد: طی مدت یاد شده یک هزار و 330 کیلوگرم شیشه، انواع پیش ساز شیشه و مواد شیمیایی پیش ساز شیشه کشف شده است.

شیرمحمدی افزود: در مجموع دو هزار و 296 کیلوگرم کل مواد مخدر و شیشه در این استان کشف شد که این میزان کشفیات بی سابقه بود و این رخداد نشان از عزم قاطع پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر و حمایت دستگاه قضایی دارد.

وی بیان کرد: در 9 ماهه گذشته 23 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان کشف و متلاشی و به تازگی نیز یک باند معروف در شهر خرمدره شناسایی و تمامی شش اعضای آن دستگیر و از آنان سه کیلوگرم هروئین و شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: طی مدت یاد شده 85 طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اجرایی شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 21 درصد رشد نشان می دهد.

شیر محمدی افزود: در اجرای طرح های مختلف طی 9 ماه گذشته دو هزار و 141 نفر اعم از قاچاقچی، اعضای باند و خرده فروشان دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان آمادگی دارد نسبت به جمع آوری معتادان ولگرد در این استان اقدام کند، خاطر نشان کرد: معتادان ولگرد برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند و در صورت هماهنگی با ارگان های مربوطه می توان با اجرای طرحی اقدام به جمع آوری آنان کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ ت
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.