کدام مناطق تهران از همه آلوده تر است؟

با آنکه امروز میزان غلظت آلاینده‌های هوای شهرری، رکورد ناسالم‌ترین هوا در سراسر تهران را زد، دولت از تعطیل‌کردن مدارس شهر ری خودداری کرد که برای این اقدام مشکوک، گمانه‌های مختلفی در ذهن مردم شکل گرفته است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛با آنکه امروز میزان غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوای شهر ری، رکورد ناسالم‌ترین هوا در سراسر تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را زده و وارد مرحله بسیارخطرناک "ناسالم" شده است، دولت از تعطیل‌کردن مدارس شهر ری خودداری کرد که برای این اقدام مشکوک، گمانه‌های مختلفی در ذهن مردم شکل گرفته است.
 
بر اساس گزارش روزانه و ساعت به ساعت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای صبح امروز شهرری، عدد 161 را نشان می‌دهد که 45 واحد بیش از شاخص آلودگی روز سه‌شنبه و 6 واحد بیش از شاخص آلودگی روز دوشنبه است .

بر این اساس  هوای شهر ری، از مرز "هوای ناسالم برای گروه‌های حساس" هم عبور کرده و وارد مرحله خطرناک "ناسالم" (برای همه) شده است؛ با این حال، دولت از تعطیل‌کردن مدارس این منطقه خودداری کرده است که علت آن هنوز اعلام نشده است.

کدام مناطق تهران از همه آلوده تر است؟


 این در حالی است که مدارس شهر ری، در روزهای دوشنبه (30 آذر) و سه‌شنبه (اول دی)، به رغم هوای به مراتب پاک‌تر نسبت به امروز (چهارشنبه)، تعطیل شده بود.

این در حالی است که مسؤولان دولتی به رغم اطلاع از پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری جوی تا پایان هفته اطلاع داشته‌اند و امکان افزایش آلاینده‌های جوی طی روز چهارشنبه، امکانی بدیهی بوده است که بر اساس این پیش‌بینی، باید در انتظار افزایش غلظت آلاینده ذرات کمتر از 2.5 میکرون در تهران نیز باشیم.
 
 
منبع:مشرق
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار