قزوين؛

تحصیل بیش از ۴ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در مدارس استان قزوین

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده بیش از ۴ هزار نفر دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس استان قزوین تحصیل می‌کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ رضا طاهرخانی افزود: بر اساس آمارهای به دست آمده بیش از 4 هزار نفر دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس استان قزوین تحصیل می‌کنند.

وی بیان کرد: به منظور ارتقاء کیفبت آموزش به دانش‌آموزان خارجی، دوره آموزشی ویژه مدیران دارای دانش‌آموزان اتباع خارجی در استان قزوین برگزار شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین افزود: بیش از 200 مدیر دارای دانش‌آموز اتباع خارجی در دوره آموزشی که برای مدیران تدارک دیده شده بود، شرکت کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه یاددهی مطلوب به دانش‌آموزان اتباع خارجی ارائه کردند.

طاهرخانی با اشاره به موضوعات مطرح شده در دوره آموزشی مدیران، ادامه داد: ایجاد وحدت اسلامی و اطلاعاتی درباره قومیت‌های مختلف از جمله مباحث مهمی بود که در دوره آموزشی مدیران دارای دانش‌آموزان اتباع خارجی با حضور اساتید و بیش از 200 مدیر ارائه شد.

وی عنوان کرد: مدیران و مربیان مدارس باید شرایط مطلوبی برای فعالیت دانش‌آموزان اتباع خارجی فراهم کنند و ایحاد وحدت اسلامی در بین اقوام مختلف را همواره در اولویت کارهای خود قرار دهند.

انتهاي پيام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.