پس از ثبت‌نام در فرمانداری تهران؛

سجادی: جامعه ورزشکاران برای انتخابات مجلس لیست جداگانه خواهند داد

اولین وزیر پیشنهادی ورزش دولت یازدهم از ارائه لیست جداگانه انتخاباتی از سوی جامعه ورزشکاران خبر داد.

سجادی: جامعه ورزشکاران برای انتخابات مجلس لیست جداگانه خواهند دادبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سجادی اولین وزیر پیشنهادی وزیر دولت یازدهم صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در فرمانداری تهران داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی پس از ثبت‌نام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حوزه انتخابیه تهران و به طور مستقل داوطلب نمایندگی مجلس شدم و ممکن است تا روز انتخابات در لیست بخصوصی قرار بگیرم.

سجادی در ادامه با اعلام این خبر که ورزشکاران برای انتخابات مجلس لیست جداگانه خواهند داد گفت: بعد از ثبت‌نام کسانی که قرار بوده از جامعه ورزشکاران داوطلب شود، فردا بعد از ظهر درباره لیست نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: آقای جواد خیابانی کارشناس ورزشی قرار است که از حوزه کرج داوطلب نمایندگی مجلس شود و احتمالا در لیست ورزشکاران خواهد بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به این سوال در کدام لیست انتخابات خواهید بود گفت: فکر نمی‌کنم که ورزشکاران در عرصه سیاسی موفق بوده باشند و ما باید به جای گرایش‌های سیاسی بیشتر برای مفید بودن تلاش کنیم چرا که ما نه سیاسی بوده‌ایم و نه می‌توانیم سیاسی باشیم.

سجادی در ادامه ابراز کرد: چنانچه سیاسی بودن به عنوان وزیر ورزش در مجلس رای می‌آوردم من صادقانه وارد مجلس شدم و چون رفتار سیاسی بلد نبودم، از مجلس رای نیاوردم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
برچسب ها: خبرنگاران ، مجلس ، لیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.