از اتمام فیلمبرداری «جزیره مهربانی» تا وضعیت نا‌مشخص اکران «قبیله من»

غلامرضا آزادی در مورد آخرین وضعیت فیلم‌های تولیدی خود از سال 1390 تا به امروز خبر داد.

غلامرضا آزادی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «جزیره مهربانی» گفت: دو روز گذشته فیلمبرداری این فیلم سینمایی تمام شد و درصدد انجام کار‌های فنی آن هستیم و قصد ما حضور در جشنواره کودک سال آینده است.

کارگردانی «جزیره مهربانی» بر عهده غلامرضا آزادی و تهیه‌کنندگی آن را فریال بهزاد انجام می‌دهد و در آن از بازیگران بومی جزیره قشم استفاده شده است.

آزادی در مورد آخرین وضعیت فیلم «جزیره مهربانی» بیان کرد: نسخه اولیه فیلم «حریر» را چند روز گذشته به دبیرخانه جشنواره تحویل دادیم و نسخه‌ نهایی نیز آماده است که آن را نیز در آینده‌ای نزدیک راهی جشنواره خواهیم کرد.

«حریر» به نویسندگی و کارگردانی فریال بهزاد و تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی است که بازیگرانی چون علیرضا جلالی‌تبار، ژاکلین آوازه، امیر صالحی‌زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی‌زاده، مجید مهدی‌زاده، فرشته آلوسی، هما سرو، بابک غفاری، نورعلی فرهادی، الهه شیرازی، غزل کرمعلی، نازنین احمدی، آزیتا ستوده، مریم آهنگر، امیر شمس‌الدین حشمت‌زاده، پریسا یونسی، نیکا خسرو‌آبادی، محمد ضیایی، فرهاد راد، سمیرا آقایی، هدیه شهیدی، پرنیا بیات، مهرداد طهماسبی، مهرنوش طهماسبی، نیما رضا‌زاده، سحر محمدی، الهام نورانی، رضا آزادی، رکسانا محمدرضا، راحیل بوستانی، محمد بهروز شیخ سفلی و مژگان شمس نقش‌آفرینی می‌کنند.

این کارگردان همچنین درباره وضعیت اکران «قبیله من» تصریح کرد: با وجود اینکه علاقه‌مند بودیم، فیلم «قبیله من» را در بخش هنر و تجربه اکران کنیم اما تا به حال جواب قطعی به ما ندادند و به نتیجه دلخواه نرسیدیم، نمی‌دانم که سیاست‌های آن‌ها به چه صورت است که جواب قطعی به ما نمی‌دهند در هر صورت حال من به خاطر این قضیه خوب نیست.

«قبیله من» فیلمی به کارگردانی غلامرضا آزادی و تهیه‌کنندگی فریال بهزاد و ساخته سال 1390 است و بازیگرانی چون غلامرضا آزادی، پیام آزادی، مرتضی حسینی، نازنین احمدی، اصغر بیچاره، خسرو احمدی در آن نقش آفرینی می‌کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار