قزوین؛

تشکیل ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از تشکیل ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فرزین افروز عنوان کرد:  تذکرهای لازم نیز در کنار این پرونده ها ارائه شده و خواهد شد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان اضافه کرد :در زمینه رصد فضای مجازی اقداماتی را انجام داده ایم و این موضوع همچنان با قوت پیگیری می شود.

وی بیان کرد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از همین رو در اجرای ماده 67 از قانون انتخابات مجلس شورای  اسلامی، ریاست محترم قوه قضاییه برای اجرا و اعمال دقیق قانون و پیش بینی و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی طی بخشنامه ای مکلف به تشکیل ستاد هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان اضافه کرد: در این میان ضمن رصد و پایش مستمر امور و فعالیت ها با استفاده از ظرفیت دستگاه های عضو، تدابیر و تمهیدات لازم نسبت به اجرا و اِعمال دقیق قانون و پیش بینی و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی در سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات را پیگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: ستاد حق دخالت و حق نظارت در انتخابات را ندارد و تنها وظیفه ستاد پیشگیری و در صورت وقوع جرم برخورد قضایی است.
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.