سرمربی تیم بیس بال نادری بوشهر:

حضور بازیکنان خارجی رقابت را در لیگ بالا برد

امامزاده ای گفت: حضور بازیکنان خارجی در لیگ امسال باعث رقابت بیشتر تیم‌ها و افزایش کیفیت مسابقات شد.

علی امام‌زاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم نادری در مرحله فینال لیگ بیس‌بال گفت: کیفیت مسابقات لیگ سال به سال بالاتر می‌رود و تیم‌ها با شرایط بهتری در هر دوره شرکت می‌کنند، در مسابقات امسال هم تیم‌های باکیفیتی شرکت کردند.
 
سرمربی تیم نادری افزود: از نکات مثبت لیگ امسال حضور بازیکنان باکیفیت خارجی بود که در سطح مسابقات نیز تأثیر به سزایی داشت و جای امیدواری است که بازیکنان داخلی به سطح آن‌ها برسند تا نقاط ضعف بازیکنان بیس‌بال را با حضور چنین بازیکنانی برطرف کنیم.
 
سرمربی تیم ملی و نادری بوشهر ادامه داد: تیم نادری در سال گذشته قهرمان مسابقات لیگ بود و با نیروهای بومی در رقابت‌های لیگ شرکت می‌کردیم و خوش‌بختانه به نتیجه می‌رسیدیم و هدفمان نیز حمایت از استعدادهای بومی است تا با سرمایه‌های داخلی عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
 
وی افزود: حضور بازیکنان خارجی به افزایش کیفیت لیگ کمک می‌کند، حتی باعث رقابت بیشتر بین تیم‌ها و بازیکنان می‌شود، ما با سرمایه‌گذاری و استعدادیابی در بیس‌بال می‌توانیم آینده این رشته ورزشی را تأمین کنیم و با جذب قشر نوجوان و جوان به بیس‌بال زمینه را برای حضور موفق‌تر در میادین بین‌المللی فراهم کنیم.
 
امامزاده‌ای گفت: سال قبل 45 بازیکن به تیم ملی دعوت کردیم و اکثر بازیکنان جوان و کم‌تجربه بودند و انجمن به روی این موضوع تأکید دارد که برای مسابقات 2018 یک تیم جوان و آماده را به مسابقات اعزام کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار