کرمانشاه؛

وحدت کلمه حول محور قرآن در جامعه بوجود می آید

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن بتواند وحدت کلمه حول محور قرآن را در جامعه در پی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام احمد شرفخانی در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی به میزبانی استان کرمانشاه از برگزاری این مسابقات به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور یاد کرد و گفت: مسابقات در سطح کمی و کیفی خیلی خوبی در حال برگزاری است.

شرفخانی سطح داوری مسابقات را نیز بالا ارزیابی کرد و گفت: سطح این مسابقات در مقایسه با مسابقات قرآن دیگر کشورها بالاتر است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه در جریان برگزاری مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه بیش از 620 نخبه قرآنی در کرمانشاه حضور یافته‌اند، این اتفاق را یک فرصت خوب در استان دانست و گفت: امیدواریم برگزاری این مسابقات بتواند در قرآنی‌تر کردن فضای استان مثمر ثمر باشد.

وی برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه را برگ زرینی در تاریخ این استان دانست.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز امیدواری کرد: برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بتواند در توسعه فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... این استان اثر گذار باشد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، وحدت ، قرآن ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.