تئاتر فجر 34:

همچنان نگاه‌های بدبینانه به جشنواره فجر ادامه دارد

با وجود تدابیر خوب دبیر سی و چهارمین جشنواره فجر، همچنان نگاه‌های بدبینانه هنوز وجود دارد.

احسان فلاحت‌پیشه کارگردان بخش منتخب مرور سی و چهارمین جشنواره فجر تئاتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: «می‌سی‌سی‌پی» داستان کشور بی‌نام و نشانی است که خواستار استقرار عدالت مطلق در جهان به صورت است. همچنین شخصیت این نمایش، زن اول خود را به دلایلی به قتل رسانده و همین امر اتفاقاتی را برایش رقم می‌زند.

وی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایش مطرح کرد: اصل ماجرا به یک نگاه بدبینانه برمی‌گردد که به دید امروزی خیلی‌ها نزدیک است و می‌خواهند از این طریق به رستگاری برسند، در صورتی که جز نابودی هیچ چیز دیگری ندارد.

فلاحت‌پیشه در رابطه با سبک نمایش عنوان کرد: این اثر تلفیقی از مجموعه سبک‌ها و گونه‌های نمایشی است؛ زیرا که دورنمات معمولا آثارش بدینگونه نوشته می‌شود.

وی در خصوص دبیر جشنواره امسال و شرکت خود بیان کرد: با توجه به اینکه دبیر جشنواره امسال در گذشته مسئول تئاتر مولوی بودند و با درایتی که از ایشان دیده بودیم، مسلما با حضور ایشان چشم‌انداز بهتری را می‌توان دید؛ اما از طرفی آن نگاه بدبینانه را می‌بایست حفظ کرد زیرا که مشکلات ساختار بنیادی دارد و با وجودی که نفر تغییر نخواهد کرد؛ اما امیدواریم که به همکاری مسئولان اتفاقات بهتری رخ دهد.

کارگردان نمایش «می‌سی‌سی‌پی» در راستای اضافه شدن آثار به بخش مرور تصریح کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان در آثار مرور نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است که این امر باعث شده، آثاری که آزمون و خطاهایشان را انجام داده‌اند به این مرحله وارد بشوند و بتوانند حضور خود را اعلام کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار