همدان؛

اعلام فراخوان جشنواره ادبی سلام در همدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جایزه ادبی استان با عنوان جشنواره «سلام» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 19 بهمن و همزمان با دهه فجر گفت: گسترش تحرک و پویایی در حوزه‌های شعر و داستان، شناسایی و شکوفایی استعدادهای جدید در این حوزه و معرفی صاحبان آثار برتر ادبی از اهداف این جشنواره است.

وی شعر (کلاسیک و نو)، داستان (کوتاه و بلند)، داستانک و کتاب (شعر و داستان) را از محورهای این جشنواره برشمرد و افزود: جشنواره ادبی استان در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود.

عبادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه شرکت عموم در این جشنواره آزاد است، گفت: هر شاعر و نویسنده می‌تواند حداکثر با ارسال سه اثر در جشنواره شرکت کند ودر بخش کتاب، آثاری پذیرفته می‌شوند که در سال‌های ٩٣ و ٩٤ منتشر شده باشند و ارسال دو جلد از اثر الزامی است.

عبادی  با بیان اینکه آثار ارسال شده نباید در جشنواره‌های دیگر ارائه شده باشد، اظهار کرد: ٣٠ دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اس شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، نماز و نیایش، امید و نشاط و امر به معروف و نهی از منکر موضوعات بخش ویژه این جشنواره هستند.

انتهای پیام/گ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.