قزوین؛

برگزاری چهارمین یادواره 120 شهید غواص

مراسم یادواره شهدای غواص و 120 شهید عملیات کربلای 4 از گردان های محمد رسول الله، امام رضا و حضرت زهرا در مسجد غدیر قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رییس قرارگاه فرهنگی عمار و استاد خارج حوزه علمیه قم در این مراسم گفت:عملیات دو روزه کربلای 4 نشان از غربت رزمندگانی را می دهد که ماه ها غواصی را تا بتوانند از مرزها سیانت کنند.

حجت الاسلام مهدی طائب اظهار داشت: در عملیات آبی - خاکی کربلای 4، رزمندگان در محور ابوالخطیب به رود خروشان اروند زدند تا بتوانند در برابر هجمه سخت دشمن ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه توانستند نفوذ دشمن را دفع کنند افزود:حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی ، توان دشمن تا دندان مسلح را گرفته بود و ما ثابت کردیم که هرچه قدر به پیروزی نزدیک تر که شدیم آتش دشمن سنگین تر و حجیم تر می شد بگونه ای که دشمن می خواست علاوه بر هجوم فیزیکی از نفوذ بیشتر در مرزها استفاده کند.

بگفته رییس قرارگاه فرهنگی عمار، مردم ایران همواره باید هوشیاری خود را حفظ کنند و با  تبعیت از ولایت‌ فقیه  نفوذ دشمن را دفع کنند چرا که رمز پیروزی ملت ایران پیروی از خط ولایت است و اگر کسی از خط انقلاب منحرف شده در واقع خودش از مسیر صحیح کنار رفته است.


حجت الاسلام طائب با اشاره به اینک باید فرهنگ سرخ شهادت را در جامعه زنده نگهداریم گفت: جوانان امروز با وجود اینکه دفاع 8 ساله ایران را ندیده اند اما با توجه به زنده بودن این فرهنگ برای دفاع از اسلام به سوریه رفته اند.

وی تصریح کرد:  دفاع از اسلام امروز در مرزها تبیین نمی شود و جوانان ما نشان دادند که برای ماندگاری اسلام در جهان باید از مرزها فراتر رفت و در مقابل دشمن ایستاد وشاید جهانیان فکرش را هم نمی کردند که امروز جوانان ایرانی در هزاران فرسنگ دورتر از مرزهای کشور، در برابر دشمنان اسلام ایستاده و  دلاورانه  در حال مبارزه و دفاع است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


 


برچسب ها: یادواره ، شهدا ، غواص ، کربلا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.