اعلام نفرات برتر مسابقات کشوری قرآن در بخش خواهران

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید و نفرات برتر رشته های مختلف این مسابقات در بخش خواهران معرفی شدند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این دوره از مسابقات در بخش برادران در رشته های حفظ 10 جزء ، 20 جزء ، حفظ کل ، قرائت و ترتیل و معارف قرآن برگزار شد که نفرات برگزیده این رشته ها به شرح ذیل است :

رشته معارف:
سپیده مختاری از تهران نفر اول شد. همچنین زهرا محمدی از اصفهان، هدی فتحی از مازندران نیز رتبه های دوم و سوم را کسب کردند. رتبه های چهارم و پنجم نیز به معصومه سپهری از زنجان و شکوفه ناصری از کرمانشاه رسید.
رشته حفظ 10 جزء:
آرزو اسلامی از تهران به عنوان ممتاز، زینب رجب نژاد از قم، منیره حسن زاده از خراسان رضوی و سمیه شوشتری از مازندران به عنوان عالی و همچنین فرزانه خیام نکویی از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شدند.
رشته حفظ 20 جزء:
راضیه رحیمی از اصفهان، سعیده احمدی از قم، فرزانه صادقی از گیلان و سکینه سفری از قزوین به عنوان حافظ ممتاز، مریم جاسمی از خوزستان، فاطمه زرین از آذربایجان غربی، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، فائزه قضاوی از اصفهان و حمیده حسینی از فارس به عنوان نفرات سطح عالی این دوره از مسابقات معرفی شدند.
رشته ترتیل:
فرشته مرادی از کرمانشاه و آذرمان صادقی از گیلان به سطح ممتاز و سنا منبوهی از خوزستان به سطح عالی و مرضیه فیروز زاده از فارس و معصومه صحرایی از اصفهان به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
رشته قرائت: 
پرنیان عصابخش از استان تهران به عنوان قاری ممتاز در گروه خواهران معرفی شد و سمانه کوچکی از استان تهران نیز حائز سطح عالی بخش قرائت شد. همچنین نصیبه کرمی پارسا از استان قم، زهرا سهرابی از استان کرمانشاه و مریم سمایی از استان البرز به عنوان قاریان شایسته تقدیر معرفی شدند.
رشته حفظ کل:
در این رشته سما بابایی از تهران حائز رتبه ممتاز شد و زهرا قربانی از اصفهان ،  مریم تقی زاده از تهران ،  فاطمه ابراهیمی از فارس،  فاطمه زرین قلم از تهران به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
ایول