تونل انتقال تسلیحات تروریست‌ها در اختیار ارتش سوریه

ارتش سوریه توانست به پیشروی خود در حلب و حومه دمشق ادامه دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانایِ سوریه، نیروهای ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای خود علیه گروه‌های تروریستی توانستند مناطقی در حومه شرقی شهر حلب را آزاد کنند.

بر این اساس، یگان‌های ارتش این کشور شنبه کنترل روستای جروف و تپه مهم شربع در حومه شرقی شهر حلب را به دست گرفتند. در این عملیات نیروهای دولتی افزون بر کشتن تعداد زیادی از تروریست‌های داعش، خسارات سنگینی به تسلیحات آنها وارد کردند.

با این وجود شمار زیادی از تروریست‌های داعش پس از پیشروی ارتش از روستای جروف گریختند. ارتش سوریه در هفته‌های اخیر مناطق و تپه‌های متعدد به انضمام فرودگاه "کویرس" در حومه حلب را از دست تروریست‌های داعش آزاد کردند.

در عملیاتی دیگر، نیروهای ارتش سوریه تونلی را که تروریست‌ها برای رفت و آمد و انتقال تسلیحات  در مزارع دوما در حوالی دمشق حفر کرده بودند، کشف کردند. این تونل به طول 200 و عرض چهار متر، دو منطقه حوش الفرح و حوش نصری در دوما را به یکدیگر متصل می‌کرد. نیروهای ارتش سوریه این تونل را به طور کامل تخریب کردند.

گروههای تروریستی بسیاری از جمله گروه موسوم به جیش الاسلام در این منطقه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۵ دی ۱۳۹۴
خارج از بحث فعلی _ دوستان توجه کنند روسیه رو با امریکا اشتباهی نگیرن ، روسیه دوست صمیمی ایران و متحد اصلیش در شرایط فعلی میباشد ، که من به این اتفاق افتخار میکنم چرا ؟؟؟ _ خیلی واضحه ! ما برای قویتر شدن قوای نظامی خودمون بشدت به پوتین و روسیه نیاز داریم ، مثلا فقط سوخو و میگ های اونا میتونه سیلی محکمی به اف 16 های امریکایی بده ، لطفا تو گوگل بزنید سوخو 35 در برابر اف 35 تا درستی حرف منو بفهمید که چقدر جت های روسی پیشرفته تر هستن ، پدافند اس 400 شون که امریکایی ها اعتراف کردن مثلشو ندارن تازه اس 500 هم در راهه و تانک تی 90 با بدنه بتونی و قدرتمند و هلیکوپتر فوق پیشرفته میل 17 و زیردریایی های فوق پیشرفته و ...... ما فقط روسیه رو داریم و عربستان و ترکیه امریکا ........ باید رو عقل کار کنیم و با برداشتن تحریم ها بکمک دوست قدرتمندمون خودمون بسازیم ، چون جت چیزی نیست یه شبه ساخته بشه و جتهای داخلی راه زیادی برا سوخو شدن دارن و....... همین میگ های 29،روسیه نداشتیم بدجوری کم می اوردیم و ........
آخرین اخبار